تمدید ارسال آثار به جشنواره جایزه فیروزه تا ۵ بهمن ماه

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: به دلیل استقبال هنرمندان از برگزاری جشنواره جایزه فیروزه در قم، مدت زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم بهمن ماه تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -سیدرسول موسوی‌نژادیان دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم ، با اشاره به برگزاری جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی فیروزه گفت: این جشنواره با هفتمین جشنواره جایزه فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی (خرمهره، چرم‌دوزی، منبت‌کاری)، محصولات فرهنگی تفریحی (اسباب‌بازی)، عروسک و نوشت‌افزار در قم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره جایزه فیروزه گفت: ترویج، تولید و مصرف کالا‌ها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالا‌های فرهنگی با اولویت‌ها و نیاز‌های کشور از جمله اهداف این رویداد محسوب می‌شود.

موسوی‌نژادیان گفت: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق، زمینه‌سازی به‌منظور هم‌افزایی شرکت‌کنندگان صنایع خلاق، رونق بازار مصرف کالا‌های فرهنگی داخل کشور است.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: معرفی فعالان صنایع خلاق به جامعه و نهاد‌های خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین‌المللی به همراه ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی نیز از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

موسوی‌نژادیان با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثاربه این جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ دی ماه بود که به دلیل استقبال هنرمندان زمان آن تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم زمان داوری آثار را ۱۰ بهمن ماه ذکر کرد و گفت: ۱۴ بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه برگزار برگزیدگان معرفی می‌شوند. همچنین نمایشگاه آثار نیز از ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد.

موسوی‌نژادیان در ادامه گفت: به نفرات اول تا سوم هر رشته جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهداء خواهد شد.

دبیر جشنواره جایزه فیروزه در استان قم گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت آثار خود می‌توانند به نشانی اینترنتی https://jayezehFiroozeh.farhang.gov.ir مراجعه و جهت تحویل فیزیکی آثار خود به آدرس: قم- بلوار جمهوری اسلامی- نبش کوچه ۲۸، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، طبقه اول، اتاق ۳۰۸ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جشنواره ، ارسال آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار