تعقیب دوچرخه سوار توسط شیر کوهستان + فیلم

تعقیب دوچرخه سوار توسط شیر کوهستان تجربه ای وحشتناک را برای وی رقم زد.

باشگاه خبرنگاران جوان - روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تعقیب و گریز یک شیر کوهستان و مرد دوچرخه سوار را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Free Press Journal این مرد جوان در حال دوچرخه سواری در یک منطقه کوهستانی بود که با یک  شیر کوهستان روبه رو شد. بنا به این گزارش این اتفاق در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۲ و در منطقه‌ای در اطراف شهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده است لحظه رویارویی این دوچرخه سوار و شیر کوهستان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این دوچرخه سوار در یک منطقه آرام مشغول دوچرخه سواری است ناگهان متوجه می‌شود شیر کوهستان در تعقیب او است. این ویدئو نشان می‌دهد این دوچرخه سوار فریاد کشیده و شروع به فرار می‌کند. شیر کوهستان نیز برای مسافتی کوتاه به تعقیب دوچرخه سوار می‌پردازد. در ادامه دوچرخه سوار با تقلید صدای حیوانات وحشی موفق به فراری دادن شیر می‌شود.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۲۰ هزرار بیننده داشته و بیش از ۲ هزار لایک دریافت کرده است. کاربران در فضای مجازی عکس العمل این دوچرخه سوار را که منجر به فراری شدن شیر شد مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «حضور ذهن عالی. صدا‌هایی مانند این صدا موجب دستپاچه شدن (ترس) آن‌ها می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
شیر هم شیر های قدیم دل به کار نداد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
اگه میخوردش دو ملیون بازدیدو داشت
افرین که صدای سگ دراوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
بیچاره فکر کن چه قدر ترسیده
شانس اورده شیر رفت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۲ دی ۱۴۰۰
درندگان تا جونشون در خطر نباشه طعمه رو ول نمیکنن باید با سنگ میزدش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۲ دی ۱۴۰۰
شیره سیر والا تا نمیخوردش ولش نمیکرد
آخرین اخبار