جانشین معاونت بازرسی ستادکل نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

خدمت به مردم از فعالیت های ارتش

امیر جهانشاهی گفت: خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کنار فعالیت‌های ذاتی ارتش مورد توجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - امیر سرتیپ علی جهانشاهی، جانشین معاونت ارزیابی و عملکرد ستاد کل نیرو‌های مسلح، ظهر امروز ۲۳ دی ماه با رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان دیدار و گفتگو کرد.

امیر جهانشاهی گفت: خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کنار فعالیت‌های ذاتی ارتش جمهوری اسلامی مورد توجه  است. 

او با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید: کرمان زادگاه مردان بزرگی همچون حاج قاسم است که به جوامع اسلامی خدمت کرد.

امیر جهانشاهی می گوید: توقع و انتظار به حق نیز هست که مسئولان در ادامه راه و مکتب شهید سلیمانی، همدل و همراه مردم و مناطق محروم باشند.

 رحمان جلالی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در این دیدار که امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز حضور داشت، از اقدامات موثر قرارگاه  برای  طرح‌ها و برنامه‌های استان قدردانی کرد.

او گفت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا به منظور انجام مسئولیت اجتماعی، در لایه روبی رودخانه‌ها، مقابله با کرونا و دیگر مباحث استان کرمان مشارکت دارند و به صورت علمی و تخصصی کار می‌کند.

به گفته جلالی در برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ارتش همراهی موثری داشت و سیستم پدافندی خود را مستقر کردند.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۵۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام هر دو از روستای جواران شهرستان رابر هستن که اکنون سمت های گفته شده را دارند درود
آخرین اخبار