یادواره شهدای گردان ۸۰۸ مرکز آموزش ۰۵ برگزار شد

یادواره شهدای گردان ۸۰۸ مرکز آموزش ۰۵ شهید اشرف گنجویی امروز در این مرکز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  امیر جهانشاهی جانشین معاونت ارزیابی قرار گاه خاتم در مراسم یادواره شهدای گردان ۸۰۸ مرکز آموزش ۰۵ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به رشادت‌های دلیر مردان گردان ۸۰۸ گفت، گردان ۸۰۸در دوران دفاع مقدس ثابت کرد ایران بیشه شیران است و کوردلان و روبه صفتان قدرت دست اندازی به ذره‌ای از خاک آن را ندارند.

امیر جهانشاهی می‌گوید؛ ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا، رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور و پشتیبانی همه جانبه مردم در زمره مقتدرترین کشورمنطقه در زمینه دفاعی و امنیتی محسوب می‌شود.

او گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر ایمان و تجربه و علم خود در تولید و تامین نیاز‌های تسلیحاتی خود با درجه خودکفایی رسیده اند.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش هم در این مراسم از گردان ۸۰۸ به عنوان یکی از گردان‌های مقتدر و دلاور دفاع مقدس یاد کرد و گفت: رزمندگان این گردان با جانفشانی و ایثار از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند.

امیر غلامعلیان تقدیم هزارو ۵۹ شهید ارتش جمهوری اسلامی از استان کرمان را جزو افتخارات استان کرمان در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

او می‌گوید: گردان رزمی ۸۰۸ در سال ۵۹ و پس از تجاوز رژیم بعث عراق در مرکز آموزش ۰۵ کرمان تشکیل و با اعزام به جبهه‌های دفاع مقدس ۵۹ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.