در نمایشگاه CES امسال 8 تبلت جدید معرفی شدند کدامیک را انتخاب می کنید؟

با توجه به تقاضای زیاد مردم از تبلت ها، بازار این محصول نیز به شدت رو به رشد است. در نمایشگاه CES 2012 لاس و گاس نیز تبلت های متنوعی به نمایش گذاشته شدند.

 به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به تقاضای زیاد مردم از تبلت ها، بازار این محصول نیز به شدت رو به رشد است. در نمایشگاه CES 2012 لاس و گاس نیز تبلت های متنوعی به نمایش گذاشته شدند.

یکی از جذاب ترین آنها تبلت ضدآب فوجیتسو بود که می تواند تا 30 دقیقه بدون بروز هرگونه مشکلی زیر آب باقی بماند. در CES امسال همچنین، شاهد تبلت های ارزان و نسبتا قوی 100 و 150 دلاری بودیم. لنوو نیز یک محصول فوق العاده را معرفی کرد که ترکیبی از تبلت و نوت بوک بود. توشیبا، Dell و ویوسونیک نیز تبلت های خود را به نمایش گذاشتند. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با تبلت های معرفی شده در 2012 CES بیشتر آشنا شوید.از آنجایی که اپل در CES شرکت نمی کند، تبلت های اندرویدییکه تاز این نمایشگاه بودند. تبلت های محدودی نیز با ویندوز 8 معرفی شدند که نمی توان انتظار ورود آنها را تا نیمه دوم سال 2012 داشت.

یک تبلت برای هر کودک، XO 3

تبلت XO 3.0 مجهز به پردازنده Marvel Armada PX618 SOC است و امکان اتصال به شبکه های بی سیم را دارد. نمایشگر این تبلت دارای فناوری Pixel Qi است که امکان استفاده از تبلت در نور شدید روز را میسر می کند. XO برخلاف اغلب تبلت های بازار از سیستم عامل های لینوکس و اندروید پشتیبانی می کند و قادر است از انرژی خورشید و یا هندل دستی برای شارژ شدن استفاده کند. مهمترین نکته در مورد این تبلت قیمت 100 دلاری آن است که امکان خرید XO را برای همه ممکن می سازد.

تبلت های ارزان قیمتVelocity Micro

 

تبلت Cruz Tablet T507 که توسط Velocity Micro تولید شده است با سیستم عامل اندروید 4.0 کار می کند و قیمت آن نیز زیر 150 دلار است. T507 مجهز به صفحه نمایش 7 اینچ، پردازنده Cortex A8 با سرعت 1.2GHz، حافظه RAM با ظرفیت 512MB و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی است. تبلت دیگر این شرکت با نام Cruz Tablet T510 دارای صفحه نمایش بزرگتر 9.7 اینچی و دو دوربین یکی در جلو و یکی در پشت است. اما T507 تنها یک دوربین در جلو دارد. قیمت T510 هنوز اعلام نشده است ولی انتظار می رود این تبلت با قیمت زیر 250 دلار روانه بازار شود.

تبلت Lenovo IdeaTab S2-10

IdeaTab یک تبلت 10 اینچی با سیستم عامل اندروید 4 یا Ice Cream Sandwich است. این تبلت قادر است با یک داک 200 دلاری به نوت بوک تبدیل شود. داک این تبلت مانند Transformer اسوس دارای یک باتری ثانویه داخلی است که طول عمر باتری تبلت را افزایش می دهد. نمایشگر 10 اینچی این تبلت از نوع LED می باشد و دارای دو دوربین یکی در پشت و یکی در جلوی است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به خروجی HDMI، حافظه ذخیره سازی داخلی به ظرفیت 64GB و پردازنده 2 هسته ای Qualcomm با فرکانس 1.7 گیگاهرتز اشاره کرد.

تبلت 10 اینچی Excite

تبلت ضد آب فوجیتسو

بر اساس گزارش آی تی مگ؛ تبلت 10.1 اینچی Fujitsu که Arrow نامیده می شود، مجهز به اندروید 3.2 است. ضد آب بودن تبلت، مهمترین عامل جلب توجه بازدیدکنندگان CES بود. تبلت 10.1 اینچی فوجیتسو تا 30 دقیقه بدون مشکل زیر آب دوام می آورد. فوجیتسو برای اثبات ادعای خود در نمایشگاه CES، تبلت را در یک آکواریوم غرق کرده بود. فوجیتسو این تبلت را ابتدا در ژاپن و سپس در کشورهای دیگر به فروش خواهد رساند. رزولوشن صفحه نمایش این تبلت 1280×800 پیکسل، حافظه آن 1GB و دارای دو دوربین یکی در جلو برای مکالمه ویدیویی و یکی در پشت برای عکس و فیلم برداری است./د

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.