لزوم افزایش سطح بازرسی‌ها از ادارات جهت جلب رضایت همشهریان

فرماندار زرند در جلسه شورای معاونین فرمانداری گفت: باید بازرسی‌ها از سطح ادارات جهت جلب حداکثری رضایت عمومی همشهریان افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  جلسه فوق العاده شورای معاونین فرمانداری زرند صبح امروز دوم بهمن به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با حضور علی حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی، بخشداران مرکزی و یزدان آباد، روسای دفاتر حوزه فرماندار و امور مالی و اداری فرمانداری شهرستان با محوریت برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

علی صادق زاده در این جلسه بر ضرورت تسریع در امر جمع‌بندی برنامه‌های قابل اجرا در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان از قبیل پروژه‌های مختلف قابل افتتاح و کلنگ زنی و همچنین تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهت بهره برداری در دهه مبارک فجر سال‌جاری جهت متفاوت برگزار شدن برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته، تاکیدکرد.

او می‌گوید: در این حادثه، آسیب‌ها و خسارات جدی به شهرها، روستا‌ها و هم استانی‌های عزیز وارد شد، اما آنچه که در این حادثه مشهود بود حضور پررنگ و جهادی مسئولین در راس آن‌ها استاندار کرمان و سفر غیر منتظره و از پیش تعیین نشده رئیس محترم جمهور دکتر رئیسی بلافاصله پس از بازگشت از مسکو و حضور در میدان و بین مردم مناطق سیل زده جیرفت برای بررسی و همدردی و امداد رسانی به مناطق آسیب دیده است، که جای قدردانی دارد.

او ضمن تقدیر و تشکر از همت، همکاری، تعامل و همدلی جهادگونه مسئولین مربوطه از جمله معاونت عمرانی و رئیس حوزه فرمانداری، مدیریت امور منابع آب، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، شهرداری زرند و همچنین شرکت فولاد زرند ایرانیان جهت ایجاد سیل بند‌های جدید شهرستان و یا تقویت آن‌ها با توجه به بارندگی‌های اخیر و در پیش رو جهت پیشگیری از بروز حوادث و یا بحران‌های احتمالی، بر لزوم پیگیری رفع نواقص احتمالی و یا تقویت سیل بند‌ها تاکید کرد.

صادق زاده می‌گوید: با توجه به مهلت دوماهه پایان سال جاری و حجم فعالیت‌ها، باید بازرسی‌ها و نظارت دقیق بر عملکرد ادارات جهت پیشبرد امور محوله و انجام امور نیمه تمام و بلاتکلیف افزایش پیدا کند و همه خدمتگزاران در ادارات باید اصل مهم جلب رضایت عمومی مردم و همشهریان عزیز را مدنظر قرار دهند.

او گفت: در کنار تمامی وظایف، موضوع مقابله با ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بعنوان یک وظیفه مهم باید همچنان در اولویت جامعه و امور باشد.

در این جلسه هریک از معاونین و مدیران به بیان گزارش عملکرد حوزه مربوطه پرداخته و مسائل و مشکلات هر حوزه و راهکار‌های آن مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار