رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

فداکاری کادر درمان در ایام کرونایی باید در محصولات فرهنگی دیده شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ازخودگذشتگی پرستاران و پزشکان در ایام کرونا باید بیشتر دیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - جواد باقری بیلندی گفت: امسال در بیست و ششمین جشنواره قرآنی "هدهد"، ۸۰ هزار تن از اعضای خانواده نظام سلامت در ۶ بخش و بیش از ۵۰ رشته شرکت داشتند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه در آیین قدردانی از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: آیین اختتامیه جشنواره‌های قرآنی باید به فضایی برای شناسایی نخبگان قرآنی و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها در برنامه‌های قرآن و عترت تبدیل شود.

سبزوار در عرصه فعالیت‌های قرآنی نیز خدمات ارزشمندی ارائه کرده است و در این مسیر، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز از جمله دانشگا‌های برتر در عرصه فعالیت‌های قرآن و عترت نظام سلامت است که در دوره‌های مختلف جشنواره‌های قرآنی وزارت بهداشت همواره در ردیف پنج دانشگاه برتر کشور قرار داشته است.

او گفت: مدافعان سلامت به ویژه در دوران بحران ویروس کرونا و در روز‌های سخت، همچون گذشته پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند.

به گفته باقری، مجاهدت کادر بهداشت و درمان جلوه‌های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی بوده است که در این مسیر، شمار زیادی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که نام و یاد آن‌ها همچون شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، همواره زنده و جاودان خواهد ماند. 

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این حوزه برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید از نگاه فرمایشی و روبنایی عبور کرده و به عمق نگری و تدبربخشی در عرصه قرآن توجه ویژه‌ای شود.

او گفت: در حوزه نگاه سلامت می‌توان با بهره گیری از ۲ بال قرآن و عترت و تمسک جویی به قرآن کریم و عمل به سیره اهل بیت (ع)، به عنوان نسخه شفابخشی به سمت تعالی نظام سلامت حرکت کرد.

در پایان این آیین از استادان، کارمندان و دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، که سال گذشته در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد حائز مقام‌های برتر شده بودند، قدردانی شد.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار