همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) زنگ انقلاب در مدارس شهری و روستایی آذربایجان غربی نواخته شد

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه و همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و همزمان با ۱۱۰ هزار مدرسه سراسر کشور گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس شهری و روستایی آذربایجان غربی نواخته شد.

در این آیین که با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان و مسوولان در سراسر آذربایجان غربی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، حاضران به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم امنیت کشور و یادگاران انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین ناقوس کلیسا‌های آذربایجان غربی همزمان با چهل و سومین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن با حضور جمعی از مسیحیان آشوری و ارمنی ساکن در این استان نواخته شد.

به همین مناسبت بوق قطار‌ها و واحد‌های تولیدی صنعتی استان به نشانه احترام به این روز تاریخی به صدا در آمد.

 بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۹:۳۳ روز ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ از طریق فرودگاه مهرآباد تهران پس از سال ها تبعید وارد ایران شد و سپس با حضور در مزار شهدای بهشت زهرای تهران، سخنرانی فرمودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.