اینستاگرام فید خود را رقابتی‌تر می‌کند

گزارش‌ها حاکی از این است که فید اینستاگرام در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - آدام موسری رئیس اینستاگرام، سال جدید را با یک اعلامیه برای این برنامه آغاز کرد و گفت: "به‌ روز رسانی‌های قابل توجهی در حال اضافه شدن به فید اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ است."

به گزارش rtohq، گفته می‌شود اینستاگرام شروع به ارائه سه گزینه مختلف برای فید خواهد کرد که کاربران می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند:

صفحه اصلی (Home) – این گزینه پیش‌فرض همان چیزی خواهد بود که کاربران امروز در فید صفحه اصلی مشاهده می‌کنند. ترکیبی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و آنچه برنامه فکر می‌کند دوست دارید و آنچه الگوریتم فکر می‌کند برای شما بیشتر مرتبط است، در این بخش مرتب شده است.

دنبال کردن (Following) - این برگه یک فید زمانی از همه افرادی است که دنبال می‌کنید.

موارد دلخواه (Favorites) - این برگه یک فید زمانی از حساب‌هایی است که شما به عنوان موارد دلخواه تعیین کرده اید. شما می‌توانید این بخش را برای خود بسازید.

اینستاگرام

به گفته موسری، اینستاگرام در حال حاضر آزمایشی از سه فید جدید را برای کاربران منتخب ارائه می‌کند، اما امیدوار است که نسخه نهایی فید‌های جدید را ظرف شش ماه آینده راه اندازی کند و ارائه دهد.

کارشناسان بازاریابی دیجیتال با احتیاط نسبت به تغییرات اینستاگرام خوشبین هستند. برخی می‌گویند ما هنوز تمام جزئیات این ویژگی‌ها را نمی‌دانیم مثلا نحوه جابه‌جایی یا اینکه استفاده از آن‌ها چقدر آسان است. اینستاگرام در حال تغییر فید خود است تا آن را رقابتی‌تر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار