امام جمعه ارومیه

فرهنگ شهدا اقتدار و عزت دینی را احیا کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ترویج فرهنگ والای شهدا توانسته است اقتدار و عزت دینی را در جامعه احیا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی نمونه‌ای از اقتدار دینی بودند که خون خود را فدای عزت و جایگاه اسلام و دین کردند.

او می گوید: بدون شک اگر در جامعه یاد شهدا و راه شهدا را ادامه دهیم عزت دینی همیشه زنده و احیا خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ، دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا عزت دینی را از ما بگیرند و ارزش‌های دینی را از جامعه حذف کنند

او می گوید: این انقلاب نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال برای مردم ایران بود که باید همه نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های آن همواره احساس مسوولیت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شهدای عزیز ما ذلت را قبول نکردند و برای سربلندی اسلام به میدان‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند تا ایران عزتمند و غیرت دینی در جامعه احیا شود.

حجت الاسلام قریشی می گوید: شهدای والامقام با نثار خون و هستی خود در راه خدا و اسلام موجب بقای نظام شده و بهترین گواه و حجّت برای حقانیت راه امام راحل و انقلاب اسلامی هستند.

او گفت: امروز امنیتی که در جامعه ما وجود دارد از برکت خون شهدا است همه مدیون این خون‌های پاک هستیم باید آن را پاس بداریم.

همزمان با دهه فجر امسال و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت عزتمند ایران آیین‌های مختلفی در شهر‌ها و روستا‌های آذربایجان غربی در ایام دهه فجر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.