شعله‌های گاز در شهر مرزی نوسود استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با اتمام پروژه گازرسانی به شهر نوسود، شعله‌های گاز در این شهر روشن و ۷۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیروس شهبازی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی استان کرمانشاه که به طور نمادین در شهر نوسود و به صورت ویدیو کنفرانس و با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید، گفت: برای گازرسانی به شهر مرزی نوسود ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته شهبازی، افتتاح گازرسانی به ۴٦ روستا و گازرسانی به ۶۵ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۶۰۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۹ روستا ، ۹۲ واحد صنعتی و تولیدی و ۲ شهرک صنعتی نیز با اعتبار یک هزار و ۶٨٨ میلیارد ریال آغاز شد.

نماینده مردم‌ اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در دو سال اخیر با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد یک جهش قابل قبول در حوزه گازرسانی به روستاها و شهرستان‌های منطقه اورامانات بوده‌ایم.

آرش لهونی گفت: با تلاش و همکاری مجموعه وزارت نفت و شرکت گاز استان هم اکنون در چهار شهرستان اورامانات طرح‌های گازرسانی در دست اقدام است. حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های گازررسانی به منطقه اورامانات اختصاص پیدا کرده است.

 در چندسال گذشته میانگین گازرسانی به شهرها و روستاهای منطقه عدد قابل قبولی نبود که خوشبختانه امروز حدود ۸۰ درصد منطقه اورامانات از نعمت گاز برخوردار هستند. مقدمات گازرسانی به ۹۲ واحد تولیدی منطقه و دو شهرک صنعتی ثلاث باباجانی و جوانرود نیز در دست اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز رسانی ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.