آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۴ روستا

استاندار کرمانشاه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های هرسین که در روستای چهر هرسین برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، امنیت و آرامش امروز مردم در کشور را مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم، امروز (۱۷ بهمن) گفت: مردم استان کرمانشاه و خصوصا شهرستان هرسین در همه ایام انقلاب و دفاع مقدس خوش درخشیدند و شهدای ارزشمندی تقدیم کردند. هرسین به عنوان مهد علما، بزرگان و مراجع تقلید و دارالمومنین است؛ باید هرآنچه در توان داریم برای خدمت‌رسانی به مردم خونگرم این دیار انجام دهیم.

مردم کرمانشاه در دوران انقلاب و در دفاع مقدس حضور جدی داشتند و کمتر استانی در کشور چنین شرایطی داشته، حق این مردم است که بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم. خدمت رسانی به مردم باید در عمل انجام شود، نه اینکه در حد شعار بماند.

 اجرای پروژه‌های با کیفیت برای مردم مورد تاکید است. باید نظارت کنیم که آنچه برای مردم اجرا می‌شود با کیفیت باشد و بتوان سال‌های سال از آن استفاده کرد. خدمات بیش از ۴۰ ساله انقلاب در سراسر کشور و استان کرمانشاه قابل تقدیر است؛ خدماتی که صورت گرفته اصلا با شرایط قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

 زمانی مردم به صورت سنتی از چشمه‌ها آب تامین می‌کردند و اکثر روستا‌ها برق نداشتند، امروز به برکت انقلاب جای جای روستا‌های کشور از نعمت آب، برق، گاز و حتی زیرساخت‌های ارتباطی مناسب بهره‌مند هستند. این برخورداری از آنجا منشا می‌گیرد که مسئولین بر خود واجب می‌دانند خدمت گذار مردم باشند.

 آب روستایی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین استان است و باید به جایی برسیم که روستایی در استان نباشد که به آب شرب پاکیزه دسترسی نداشته باشد. در سفر امروز استاندار کرمانشاه به شهرستان هرسین، عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۴ روستای این شهرستان با جمعیت نزدیک به ۱۰ هزار نفر آغاز شد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار