آغاز پویش لبخند احسان با همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده‌های نیازمند امروز به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دانشگاه علوم پزشکی کردستان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان امروز در آیین آغازبکار این طرح در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در ادامه خدمات محرومیت زدایی بنیاد احسان این ستاد، پویش لبخند احسان در راستای ارائه خدمات داندانپزشکی رایگان به نیازمندان برگزار می‌شود.

محمدمهدی طالبی گفت: امروز این پویش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار و با کمک گروه‌های جهادی همکار این ستاد، به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه خواهد شد.

او با اشاره به حضور ۳۰ دندانپزشک به صورت داوطلبانه در این پویش،می گوید: در روز‌های آینده اکیپ دندانپزشکی با تجهیزاتی کامل (حدود چهار تخت) به نقاط محروم استان که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده اند، مراجعه کرده و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ضمن تقدیر از پزشکان فعال در این پویش، گروه‌های جهادی و رسانه ها،گفت: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا در کشور، خدمات زیادی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند داشته است.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم گفت: تیمی متشکل از ۳۰ متخصص، انترن و دندانپزشک، در پویش یک روزه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی شرکت دارند.

دکتر محمد رستگار خسروی با اشاره به اینکه در این پویش خدمات ترمیم، جرم گیری، کشیدن و آموزش بهداشت دندان ارائه می‌شود، افزود: سعی داریم در این پویش بیشتر کودکان زیر ۱۲ سال را پوشش دهیم، اما بزرگسالان نیز از این پویش بهره مند می‌شوند، ضمن اینکه تا پایان امروز حدود ۲۰۰ نفر از خدمات رایگان این تیم ۳۰ نفر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.