بهره برداری از ۹۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان ملایر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: ۹۰ واحد مسکن روستایی و شهری در شهرستان ملایر با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان، تحویل مددجویان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمدرسول شیخی‌زاده گفت: همزمان ۸۰ واحد مسکن روستایی و ۱۰ واحد مسکن شهری از محل تفاهم‌نامه ۱۵۰ واحدی کمیته امداد و بنیاد علوی در شهرستان ملایر افتتاح شد.

او گفت: از ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان ملایر، ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و ۵۰ واحد مسکن شهری است که تا پایان خرداد سال آینده مابقی واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان می گوید: از ۵۰ واحد شهری، ۱۰ واحد به بهره‌برداری رسید و ۴۰ واحد باقیمانده تا پایان خرداد سال آینده به صورت خرید و یا ساخت به پایان می‌رسد.

تعداد خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر هشت هزار و ۳۴۶ خانوار شامل ۱۵ هزار و ۴۹ نفر است.

شیخی زاده افزود: هم اکنون ۸۸۰ واحد مسکن مددجویان استان در قالب ساخت، خرید و مقاوم‌سازی در دست اقدام است که تا دهه فجر امسال ۳۰۷ واحد آن به بهره‌برداری رسید.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بسیج سازندگی تفاهم‌نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کل کشور منعقد کرده که از این میزان در مرحله نخست ۵۰ هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال شروع به ساخت کرده که سهم استان همدان ۱۰۰ واحد و سهم شهرستان ملایر ۲۰ واحد مسکونی است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: در مرحله دوم استان همدان ۲۰۰ واحد سهمیه دارد که هر سه ماه یکبار سهمیه ۴۰ هزار واحدی از سوی بسیج سازندگی و کمیته امداد اعلام می‌شود تا ۴۰ هزار واحد تکمیل شود.

شیخی‌زاده گفت: از این تعداد در مجموع ۵۰ واحد سهم شهرستان ملایر خواهد شد که از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن استفاده خواهند کرد و در صورت نیاز از ظرفیت خیران و بسیج سازندگی بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.