موج بلند امیکرون و بازی با جان داوطلبان/ آزمون دکتری به تعویق نمی‌افتد

آزمون دکتری ۱۴۰۱، ششم اسفند با حضور بیش از ۱۸۶ هزار نفر برگزار می‌شود اما با گسترش امیکرون، داوطلبان بر تعویق آن اصرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان - حدود ۲ هفته تا برگزاری کنکور دکتری باقی مانده و با توجه به اینکه این آزمون در سراسر کشور داوطلب دارد؛ برای برخی از متقاضیان این سوال پیش آمده که با گسترش امیکرون در کشور آیا آزمون دکتری به تعویق می‌افتد یا خیر.

آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان سنجش آموزش کشور با شرکت ۱۸۶ هزار و ۴۷۹ داوطلب در تاریخ ۶ اسفند برگزار خواهد شد.

علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در روز چهارشنبه، ۲۰ بهمن در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: تصمیم درباره تعویق کنکور دکتری یا برگزاری به موقع آن در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و تابع شرایط کشور است و وزارت علوم نیز مجری این تصمیم خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش هم در ۲۱ بهمن گفت: مسئولان آموزش عالی کشور هیچ پیگیری در زمینه تعویق آزمون دکتری نداشته اند؛ بنابراین کنکور مطابق روال گذشته در تاریخ درج شده برگزار می‌شود.

او گفته بود آمادگی‌های لازم برای چاپ سوالات در قرنطینه‌ها آغاز شده و شیوه نامه‌های بهداشتی برای این آزمون به درستی رعایت شده است، بنابراین جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

این در حالی است که گسترش ویروس کرونا در کشور رو به افزایش است و طبق اعلام وزارت بهداشت آمار مرگ و میر‌ها ۳ رقمی شده اند و تعداد شهر‌های قرمز از ۱۲۰ به ۲۴۷ شهر رسیده و هیچ شهری در وضع آبی قرار ندارد.

با توجه به دو برابری شدن شهر‌های قرمز و به صفر رسیدن شهر‌های آبی در رنگ بندی شهر‌های کشور از نظر ویروس کرونا، سازمان سنجش همچنان بر برگزاری آزمون دکتری تخصصی در زمان مقرر تاکید می‌کند.

طبق اعلام نظر وزارت بهداشت، سویه امیکرون در اوایل اسفند ۱۴۰۰ شدت می‌گیرد و بیشتر روی سالمندان و کودکان تاثیر خواهد گذاشت و از آنجایی که بیشتر داوطلبان آزمون دکتری متاهل هستند؛ پیش بینی می‌شود که پس از برگزاری کنکور، شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس باشیم.

زهرا، یکی از داوطلبان آزمون دکتری می‌گوید که حقیقتا چرا به این فکر نمی‌کنید که یکسال تمام تلاش کردیم والان به علت درگیر شدن خانواده‌هایمان با این ویروس باید تلاشمون بر باد برود!

آیلار، داوطلب دیگر آزمون دکتری می‌گوید: باتوجه به گسترش گونه جدید کرونا در کشور، زمان طولانی این آزمون و قرارگیری در یک محیط بسته، امکان انتقال ویروس از داوطلبان ناقل که به ناچار در جلسه حضور خواهند داشت، وجود دارد. به همین دلایل می‌خواهیم که آزمون دکتری به زمان دیگری بیفتد.

آزمون دکتری

چرا داوطلبان دکتری به تعویق آزمون فکر می‌کنند؟

دو سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و این بیماری توانسته بود آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را به تعویق بیندازد؛ بنابراین دور از انتظار نیست که داوطلبان کنکور دکتری همواره به تعویق آزمون بیندیشند.

در حال حاضر برخی از داوطلبان آزمون دکتری مخالف تغییر زمان امتحان هستند و برخی دیگر سلامت جسمانی خود و خانواده هایشان را در اولویت قرار داده اند و برگزاری آزمون در زمان مقرر را با توجه به گسترش امیکرون در کشور دغدغه مهم می‌دانند.

سازمان سنجش همواره روی مسئله برگزاری آزمون در زمان تعیین شده تاکید دارد، بنابراین شاید زمان آن به تعویق نیفتد که در اینصورت بهتر است تا داوطلبان با تصور برگزاری آزمون در ۶ اسفند نسبت به برنامه ریزی خود پایبند باشند و فرصت دو هفته‌ای جهت مطالعه تا کنکور را از دست ندهند.

گزارش از نادیا عابد 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
مسئولین محترم خیالتان راحت شد
من توی امتحان دکتری کرونا گرفتم به طوری که کمر و پایم در حال فلج شدنه نمی تونم بشینم . تنگی نفس و ... هم گرفتم . فقط با اسپری الکل در لحظه ورود به جلسه ، پروتکل رعایت نمیشه براد
ر !! فاصله صندلیها کم بود .
بدتر از همه چرا ما شهرستانی ها باید می رفتیم مرکز استان امتحان بدهیم ؟؟ توی این گرونی زیاد ، کرایه زیاد تاکسی تلفنی،
حوزه امتحانی ما در مرکز ایتان خارج شهر بود و انجا تاکسی تلفنی نبود .من هم موبایل نداشتم .با سختی زیاد به داخل شهر امدم و با ترس و لرز زیاد از نبود امنیت به شهرم برگشتم .بهتره حوزه امتحان هر شهرستانی در سهر خودش باشه !!!مثل کنکور سراسری که هر کسی توی شهر خودش امتحان میده

خدا از تون نگذره که این بلاها رو سرمون می اورید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۰۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
با سلام،ستاد مبارزه با کرونا،با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و اولویت حفظ جان مردم ،عاجزانه تقاضای تعویق آزمون دکتری را از آن نهاد محترم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سازمان سنجش شرمت باد، که کارت به اینجا رسیده که تعداد کلاسها رو می شماری و تحویل مردم میدی!!چرا تعداد حوزه ها رو نمی شماری؟؟؟؟چرا 8الی10شهرستان در هر استان باید برن مرکز استان آزمون بدن؟؟؟جان رو ول کن جیب رو بچسب
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۱۴:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
چرا در زمان پیک ششم این آزمون برگزار میشه
چرا بحث سلامتی داوطلبان مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۰۵:۴۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
چرا سلامتی داوطلبان برای مسئولین اهمیت نداره و فقط به فکر منافع خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام
اگه شرایط قرمز پس چرا اینقدر تبعیض...
راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل کرونا لغو شده با اینکه در فضای آزاد بود ...بعد آزمون دکترا در محیط سرپوشیده با یک وعده دروغین فضای ایزوله شده میخواد برگزار بشه بعد با آن مدت زمان طولانی خواهشا یه ثانیه تفکر هم خوب چیزیه .... والله که ظالم هستید
Iran (Islamic Republic of)
خلج
۲۱:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
من از سازمان سنجش گله ندارم،آخه فقط به فکر پولشه.ولی موندم ستاد ملی کرونا چرا سکوت کرده؟ این همه بیمارو نمی بینید باشه ایراد نداره سرتون رو بکنید زیر برف ولی به یه سوال جواب بدید کدوم پروتکل رو سازمان رعایت کرده؟چرا باید اکثر داوطلبان شهرستان ها برن مرکز استان آزمون بدن؟ مگه تو هر شهری مدرسه و دانشگاه نیست؟؟چرا چرا؟؟؟خودتون هم میدونید امیکرون با دلتا فرق داره،سرایت پذیریش ده برابره.یه امیکرونی داخل یه کلاس بیست نفره برابر با بیست نفر امیکرونی.وزارت علوم؟ستاد کرونا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
با توجه به افزایش شهرهای قرمز کرونایی و هجوم داوطلبان از شهرهای قرمز به تهران و شهرهای اطراف خواستار تعویق کنکور دکتری هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
دواطلبانی که خواستار تعویق کنکور دکتری هستند حمایت کنند لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
#لغو_ازمون_دکتری_۶_اسفند_۱۴۰۰

سلام به دلیل قرمز بودن بیشترهای ایران و صعودی بودن امار فوتی ها و اوج پیک کرونا از رسانه های خبری اعلام بفرمایید شاید مسیولین بشنوند و ازمون دکتری 6 ، اسفند ۱۴۰۰ را لغو!! و به سال بعد منتقل کنند.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بابایی
۱۳:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
لطفا کنکور دکتری را عقب بندازید. این برای سلامتی مردم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۰۸:۰۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
من مدت زمان زیادی صرف درس خواندن برای کنکور دکتری کردم، حالا دو روزی هست که کرونا گرفتم بطوری که حتی نمیتونم بشینم، اصلا متوجه نمیشم چطور به همین راحتی با آینده یه عده بازی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
sara
۲۰:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
مسئولین محترم سازمان سنجش و ستاد ملی مبارزه با کرونا یه سوالی ازتون داشتم؟ اگه هدفتون قتل عام قشر دانشجو هست خب رک و راست بگید ما تکلیف خودمون و بدونیم اگر هم هدفتون ریشه کن کردن این ویروس منحوسه چرا اصرار بیجا برای برگزاری سر موعد آزمونها دارید؟ خانواده هامون مبتلا شدن حالا به خاطر بی فکریه یه عده باید یکسال از درس و زندگیمون عقب بیوفتیم که نکنه خودمونم ناقل باشیم و به بقیه انتقال بدیم اگر واقعا به فکر قشر دانشجو هستید آزمون و الکترونیکی کنید یا تا زمانی که شرایط مساعد بشه آزمون عقب بیوفته مگه ماها جون خانواده هامون و از سر راه آوردیم که به خاطر یه امتحان همچین ریسکی با جونشون بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۰۰:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
مسولین سازمان سنجش بدانند شرعا و قانونا مسولیت جان داوطلبان و اعضای خانواده شان با شماست و اگه اتفاقی برای بچه های ما بیفته به دادگاه می کشیمتان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
چرا واقعا سلامتی ما براشون مهم نیست, من بخاطر مامان بابام ک بیماری پیش زمینه دارن از خونه هم حتی نمیرم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
عرفانی
۱۷:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
من کلی برای این آزمون زحمت کشیدم، اما از دیروز به امیکرون مبتلا شدم، به طوری که حتی نمیتونم ۱۰ دقیقه بشینم، واقعا بازی با آینده این همه انسان کار درستی نیست!
لطفاً کنکور دکتری را به تعویق بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من دبیرم ۴ تابحال تو کلاس کاملا ایزوله شده داشتم اُمیکرون سریع هم به من و دانش آموزان منتقل شد ...سازمان سنجش ارزشی برای جان انسان ها قائل نیست لطفا تعویق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
مدال آماده کنیم برای سازمان سنجش.
مثلاً در موعد مقرر برگزار کردی افتخار میکنی؟؟
ترس از آزمون نداریم، شرایط و محیط بسنجید هم خوبه.
آقا یا خانم سازمان سنجش، اوضاع خوب نیست.
با یک تعویض ۲ یا ۳ هفته ای اوضاع تغییر می‌کنه ، مثل همین چند روز گذشته که آمار ابتلا اومد پایین ولی مرگ میر بالاس. پس با یک تعویق کوتاه میتونید در وضعیت استیبل تری برگزار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
خدا بخیر کنه...اکثر حوزه ها حذف شده و میخوان متمرکز برگزار کنن....استان خراسان جنوبی، فقط تو بیرجند....استان بوشهر،فقط تو دوتا شهر....رسما همه کرونا میگیریم............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
انگار راستی راستی میخوان آزمون رو برگزار کنند بدون حوزه بیمارستانی...دستتون درد نکنه با کسایی که متاسفانه مریض شدند و سرفه می کنند باید تو یه محل آزمون بدیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۱:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
با توجه به پیک ششم باید آزمون دکتری به تعویق بیفتد به خاطر منافع خودشون نباید با جان داوطلبان و خانوادهایشان بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
تو رو خدا توی این شرایط با جان و سلامتی هزاران داوطلب بازی نکنید من چند هفته پیش یه آزمون داشتم و کاملا توصیه‌های بهداشتی رو رعایت کرده بودم و ماسک هم داشتم و فاصله ۱ و نیم متری بین داوطلبها هم رعایت شده بود ولی انتقال امیکرون بحدی زیادی که باز مبتلا شدم و مرگ رو به چشم خودم دیدم،با این وضعیت قرمز بودن اکثرشهرها چطور میخواین آزمون بگیرین چرا بجز خودتون به فکر کس دیگه نیستین؟
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۰:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بعد میگن چرا ۳۰۰ هزار دانشجو در سه سال قبل مهاجرت کردن؟!!!

برای درخواست ده ها هزار داوطلب برای چند هفته تعویق آزمون تره هم خرد نمیشه، و سازمان سنجش همین طوری میخواد کارش رو جلو ببره!!!

۱۸۷ هزار داوطلب قراره ۴ ساعت سر جلسه بنشینند! اونم توی این وضعیت شیوع اُمیکرون!!! خیلیاشون بچه دارند، پدر و مادر مسن دارند، حق دارند نگران باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
دوستان مخالف تعویق به این فکر کنید که دوروز قبل از کنکور مبتلا بشید
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۲۰:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
والله من دوس دارم تعویق بیفته اما درخواست نمیکنم
چون حق درسخونا ضایع میشه
توکل بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
حقشون با تعویق آزمون ضایع نمیشه... ولی برگزاری آزمون مساوی است با فاجعه. ضمن اینکه داوطلب دکتری با یک یا دو ماه تعویق مطالب از یادش نمیره، در این صورت که واقعا جای تاسف داره چرا که کسی که می خواد برای دکتری بخونه مدام باید اطلاعاتش رو گسترده تر و به روز کنه نه اینکه مطالب رو به این راحتی فراموش کنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضا
۱۹:۴۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
لطفا تعویق کنید بخدا چند روزه بدن درد گرفتیم خدا رو خوش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
لطفا آزمون رو به عقب بیاندازید. شدیدا استرس داریم. من که با این همه استرس نمی تونم تمرکز کنم. من بیشتر نگران خانواده ام هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
بخدا دچار فشار روحی شدید شدیم
چند ماهه برنامه زندگیمون رو بستیم برای کنکور و الان خودم و خانواده ام مبتلا شدیم
اصلا به جمع بندی و... نرسیدم...
پارسال هم یه کرونای شدید گرفتم و تا مدتها عوارضش رو داشتم و نتونستم برای کنکور بخونم...
امسال هم که خوب خوندم نزدیک کنکور بیمار شدیم..
خواهشاً حتی شده سه هفته عقل بندازید تا این پیک رد بشه و ما مبتلاها سرپا بشیم...
کنار ما جوان ها باشید..
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
لطفا از ستاد کرونا پیگیری کنید و تکلیف مارو مشخص کنید.
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب
۰۲:۱۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
من برای کنکور آنچنان نخواندم و تعویق اش میتونه باعث بشه بیشتر مطالعه کنم و اون عزیزانی هم که خواندن بازم بیشتر بخوانن و خودشون رو تقویت کنن. اما مساله ی اصلی ام نگرانی از ابتلای خودم و خانواده ام به کروناست اونم در محیطی که بخاطر فصل سرما درب و پنجره ها بسته است و تهویه مناسب نیست و کلی هم داوطلب در حوزه های سر بسته و بدون تهویه حضور خواهند داشت ک قطعا احتمال ابتلا رو بیشتر میکنه. اینکه توی یه محیط بسته 4،5 ساعت با ماسک و دستکش و... بخوای باشی باعث کاهش اکسیژن رسانی به معز و کاهش عملکرد خیلیا میشه. کنکور زمانی عادلانه است نتایج اش که شرایط برای همه یکی باشه که الان که خیلیا درگیر بیماری ان ، عزاداران، استرس دارن و... که باعث میشه شرایط یکسان نباشه. که همین کنکور رو میشه بعد پیک ششم توی اردیبهشت که هوا مناسب توی فضای آزاد برگزار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
امروز ۱۶۸ نفر خانواده داغدار شدن ،در روز چند نفر باید داغدار عزیزانشان بشن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
168 نفر آدمی که مردند هیچ ربطی به کنکور دکتری نداشتند، بس کنید این لوس بازی عقب افتاده ی تعطیلی دانشگاه ها رو
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
میزان سرایت بالای بیماری و سردی هوا در بسیاری از نقاط کشور و عدم تهویه مناسب و حضور داوطلبان بیمار با توجه به زحمتی که کشیدن و بیمارش شدن سایرین درگیری قریب به نیم میلیون نفر که شامل داوطلبان و خانواده های اینعزیزان زنگ خطری برای همه میتواند باشد لطفا حمایت بفرمایید تا ازمون در شرایط ایمن تری برگزار شود.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
دوستان گرانقدری که مخالف تعویق هستین
انقدر خودخواه و منفعت‌طلب نباشید. شاید همین شما خدای نکرده چند روز قبل از کنکور کرونا گرفتین یا مثل خیلی‌های دیگه زبونم لال عزادار شدین. این چیزها از هیچ‌کس دور نیست. ای کاش حالا که قراره دکتری بخونین قدری هم خرد و معرفت داشتین و می‌فهمیدین به جز "من"، "دیگری" هم در جامعه مهمه بخصوص وقتی پای جان انسان‌ها در میان باشه. به اینم فکر کنین که اگر هر تصمیم اشتباه ما باعث آسیب دیدن یا مرگ کسی بشه ما در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
بیمار شدن شما برای من پشیزی مهم نیست همونطور که بیمار شدن من برای شما پشیزی مهم نیست. ممکنه در صورت تعویق کنکور، در تاریخ جدید هم عده ای کرونا بگیرند، حتی موقعی که کرونا هم نبود ممکن بود عده ای قبل از ازمون دچار بیماری بشند. حرف از تعویق کنکور و عدم بازگشایی دانشگاه ها، در زمانی که روزانه بیش از 1 میلیون نفر توسط مترو تهران جابجا میشند و با وجود تعطیلی دوساله دانشگاه ها، طبق آمار مرداد ماه که تازه قبل از امیکرون بود، 40 تا 50 درصد ایرانی ها مبتلا به کرونا شده اند حرف مبتذل و خنده داریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خواهشا کسایی که قراره از شهرهای اطراف برن استان برای آزمون هم در نظر بگیرید که مجبوریم با وسایل عمومی بریم و چندیدن ساعت تو راه باشیم . من یه هفتس که از کرونا راحت شدم واقعا نمی تونم دوباره درگیر کرونا بشم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
کسی که یک هفته هست از کرونا راحت شده، حالا حالا ها کرونا نمیگیره، نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
واقعا چقدر شعور یک نفر میتونه کم باشه که اینطوری حرف بزنه.اینا مطمینم میخان تعطیلاتشون بهم نریزه برن عیددیدنی عروسی سفر .اینا همون افراد بی فرهنگ جامعه ان.با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر .میگن کسی ک سالمند و کودک داره ازمون چرا بده؟؟اینا مشخصه میخان جمعیت کم باشه که شاید یجایی قبول بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام . دوست عزيزي كه گفتيد چطوري اينهمه واكسن توليد كردن و مشكوكه . دليل شما درصورتي درسته كه در طول روز فقط يك شركت در كل كشور مشغول توليد واكسن باشه . در حال حاظر در هر شهر كشور كلي شركت توليد واكسن هستش كه در هر شركت هم چند تا خط توليد وجود دارد . در كنار تمام اين توضيحات ، كشور ما ، واردات واكسن هم دارد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
تو این شرایط اگر آزمون دکتری رو برگزار کنن فقط نشونه اینه که ارزشی برامون قائل نیستن .واقعا کدوم پروتکل ها.چه رعایتی.
Iran (Islamic Republic of)
رزمینا
۱۲:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خجالت داره به خدا! یه جوری میگن ما درسامونو خوندیم انگار متوجه نیستن مسئله سلامتی خودمونو بچه هامون در میونه. مطمئنم اونی که میگه عقب نیفته بچه نداره که بدونه من چی میگم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
شما مثلا داوطلب ازمون دکتری هستی ولی ناتوان از یک سرچ بسیار ساده ی انگلیسی تا بفهمی احتمال فوت اطفال بر اثر کرونا نزدیک به صفره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اصلا فکر کنید ما خواستار تعویق نیستیم. اصلا عاقلانه است همچین تجمعی در نقطه اوج پیک ششم حدود چهار پنج ساعت با تعداد قابل توجهی مبتلا در بین داوطلبان برگزار بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
چرا اینقدر تعویق تعویق راه انداختین یعنی چی ؟ مردم چقدر خواسته هاشون زیاد شده ما این همه درس خواندیم نمیشه که چون شما جونت در خطره ما مجبور بشیم دوباره بخونیم !!!!سازمان سنجش اینهمه زحمت کشیده نمیشه که برنامه هاش بهم بخوره که ...شما که میگی تو خونه بچه و سالمند داری اصلا برای چی کنکور شرکت میکنی تو برو همون آشپزی تو بکن ما هم به کارمون برسیم .....عزیزم ستاد کرونا و سازمان سنجش صلاح ما رو از خودمون بهتر میدونه اگه لازم بود تا حالا خودشون بهمون میگفتن والا مردم دیگه خواسته های زیادی دارن این هاررر بازیا چیه؟ چهار پنج تا ماسک بزنین برین آزمون بدین بیایین دیگ حالا فوق اش بعد امتحان مریض بشین بعد خوب میشین مرگ دست خداست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
شایدم مثلا خیلی درس خوندی نمیفهمی چی مینویسی.احتمالا میخای به عیددیدنی برسی .چون مشخصه درکی از کرونا نداری .
بچه ها واکسینه نشدن.افرادی که بیماری دارن چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
جوری بعضیا میگن ما درسامونو خوندیم واقعا آدم یاد دوران ابتدایی میفته.مثل اینکه اصلا شرایط رو درک نمیکنن .این امار فوتی روزانه از کجا میاد؟کودکان واکسینه شدن؟؟کسایی که واکسن زدن هم میگیرن .کسایی که بیماریه زمینه ای دارن چی؟بدن ضعیفتر دارن چی؟
دکتری اونقدرم خوندنی نیس که دم از درسخوندن میزنید .همون دروس تخصصیه که ارشد خوندید .و رزومه قوی میخاد .مسلما کسانی که تا ارشد خوندن و قراره دکتری بدن اکثرا درسخون هستن که به اینجا رسیدن پس حرفای بچگانه نزنید.بخاطر اطرافیانمون خواستار تعویق دکتری هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
واقعا آدم متعجب میشه از یکسری از افراد.اینایی مخالف تعویق هستن همونایی هستند که تو مدارس هم ساز مخالف میزدن تجربه نشون داده به جای خاصی هم نمیرسن .یجوری میگن واکسن انگار کسایی واکسن زدن نمیگیرن انگار دیگه فوتی نداریم .مشخص درسخون هم نیستن وگرنه دو ماه تعویق نباید تفاوتی داشته باشه اتفاقا بنظر خیلیم تنبلن چون شرایط رو درک نمیکنن فقط میگن امتحان بدیم راحت شیم .کسایی که خواستار تعویق هستند بخاطر کرونا مشکلاتی دارن وامتحان مدرسه نیس که فقط بخان بخونن دکتری رزومه خوب میخاد با دو ماه بدست نمیاد.اصلا بر فرض بخوان زمان بخرن که اینطور نیس واقعا چی به شما ها میرسه از نمره شما کم میشه؟تاسف بخاطر یسری حرفای بچگانه .


موافق تعویق دکتری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یه کلمه پروتکل بهداشتی افتاده ورد زبونتون هی میگید. یعنی چی پروتکل؟؟؟. توی این سرما چطور هوا رو تهویه میکنن؟؟؟
هی پروتکل پروتکل
Iran (Islamic Republic of)
mohamm
۱۰:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اگر دکتری تعویق بشه خیلی ظلمه که آزمون قضاوت در ۱۳اسفند تعویق نیوفته
لطفا هوای بچه های قضاوت هم داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۸:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
با توجه به اینکه گفتن هفته اول پیک کروناست واقعا منطق ایجاب میکنه این تجمع کنکور بهمراه رفت و امدهاش تعویق و به زمان مناسبتری موکول بشه. لطفا صدای داوطلبان و مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
باید راس زمان مشخص کنکور برگزار شود ضمن رعایت پروتکل ها
Iran (Islamic Republic of)
موافق برگزاری آزمون دکتری
۰۶:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
کنکور دکتری باید در موعد مقرر برگزار شود.ما درسامونو خوندیم و الان آماده ایم بریم سرجلسه.دلیلی برای لغو وجود نداره.شماهایی که خواستگار تعویق هستین همونایی هستین که تو مدرسه هم همش دنبال کنسل کردن امتحانا و فرار کردن از درس بودین .وگرنه کرونا با زدن واکسن و ماسک حل میشه .یعنی شما فقط سرجلسه کنکور کرونا میگیرن؟؟خرید و بازار و مهمونی و ....نمیرین؟؟۲۴ ساعته فقط خونه این؟؟لابد فتوسنتز هم میکنید که لازم نیست واسه خرید موادغذایی از خونه بیرون برید؟؟
پس لطفا بهانه الکی نیارید.۱۰ روز مونده تا کنکور تست های چندسال گذشته رو الان بخوندی شاید کمکی بکنه بهتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بنده به شخصه خرید و مهمانی و ... نمی‌رم و خریدهای ضروری رو به‌صورت تلفنی و ... انجام می‌دم و حتی خواهر و برادرهام رو هم ماه‌هاست ندیدم و در تمام دوران تحصیل اهل درس بودم و امسال هم با وجود بیماری‌های زمینه‌ای متعدد، تحت هر شرایطی منابع رو مطالعه کردم. برای همین دوست عزیز، این‌گونه تعمیم رو از جانب شما مناسب نمی‌دونم و جزو گروه خواستار تعویق هستم، بااین که می‌دونم احتمال زیادی هست که تا ماه‌های آینده همچنان درگیر کرونا باشیم اما به هر حال مطمئناً دوره پیک و شیوع شدید رو رد می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
به به چه بچه درس خونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
پارسال هم چون تعویق نشد و اصرار داشتند برگزار شه من نرفتم سر جلسه....این چه وضعیه واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
چه اصراری دارن. آیا سلامتی داوطلبان مهم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
برگزاری چنین آزمونی در این شرایط بی توجهی به سلامتی مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
توی این شرایط کرونایی ، به صلاحه که آزمون دکتری به تعویق بیفته . مگر اینکه جون ما براشون اهمیتی نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اُمیکرون نه درد داره نه چیزی یه سرماخوردگی ساده است
من چینی گرفتم
انگلیسی گرفتم
هندی و دلتا گرفتم
سه تا واکسن که زدم
اُمیکرون گرفتم
الان هم دلتا اُمیکرون گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
این مسوولین کاری می‌کنند مردم در تصمیم گیری دوراهی بمونند و به راحتی تصمیم نگسرند و بین جان و اینده جان خودشون رو خرجیح بدهند و اینده و یک سال زحمت را کنار بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرا فکر نمیکنید؟؟؟؟
10.4میلیارد دوز تزریق شده است اگر برای تولید هر دوز 1 ثانیه(که محال هست در هر ثانیه 1 دوز تولید شود) میشود 10/4 میلیارد ثانیه
که میشود معادل 317 سال !!!!!(میتوانید در گوگل بزنید تبدیل ثانیه به سال یا 2بار تقسیم بر 60 کنید بهشود ساعت سپس تقسیم بر 24 و 365 کنید بشود سال)
چگونه در طول 2 سال اینهمه تولید کردند !!!!!!!!مشکوکه اینقدر اصرار بر واکسن نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
بعد یک ثانیه که بعدی رو نمیزنن ساخت،اینجا دارن واکسن میسازن همزمان تویه کشور دیگه هم دارن واکسن میسازن وقتی همزمان ساخته بشه سرعتم میره بالا همینجور هم وقتی دارن اینجا تند تند تزریق میکنن یجای دیگه جهانم دارن همزمان تزریق میکنن که همینجوری کم کم میشه همینقدرا حالا اینکه بعضی جاها تو تعداد تزریق تقلب کرده باشن رو نمیدونم ولی توی تعداد کل زیاد تاثیری نمیزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خداییش. تمام خانواده ما درگیر اومیکرون شدند الانم گاهی وقت دچار تنگی نفس میشم با ماسک زدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام.
از آنجایی که اومیکرون سوش غالب در کل کشور شده، و واکسیناسیون مصونیت نمیاره و فقط تخفیف در بیماری شاهد هستیم؛ و همچنین عوارض زیادی رو در صورت ابتلا، تا به الان شناسایی کردن مثل دیابت و عوارض که شناسایی نشده و احتمال اینکه در آینده هزینه های بسیاری سلامت انسانی و اقتصاد بهداشتی به دنبال داشته باشه ، حفظ جان والاتر از برگزاری آزمون در این نقشه قرمز و به خون و کرونایی کشور هستش. در آزمون دکتری سال گذشته فقط خوزستان قرمز بود و الان بیش از ۲۴۰ شهر و بخش بزرگی به رنگ نارنجی و زرد هستش، به علاوه اینکه تسری قرمز شدن شهر ها بسیار بالاست.
بر اساس آزمون cost benefit بهتر و شایسته تر هستش، که جلوی ضرر های شناسایی نشده آینده بگیریم و حداقل با تعویق 2 هفته ای کنکور دکتری، از اوج پیک خارج بشیم، چون آنچه که کارشناسان اعلام کردند، در فضای سربسته با زدن ماسک هم بر خلاف سویه دلتا احتمال ابتلا به اومیکرون خیلی بالاست. به انضمام اینکه برودت هوا و بسته بودن محیط هم باید لحاظ کرد. امیدوارم که تصمیم درست اتخاذ بشه و از خسارت جلوگیری به عمل بیاد. چون زمانی علم و جامعه علمی درست، بهنگام و پویاست که از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشد که در ابتدا امر مستلزم حفظ جان این مردمان عزیز اولویت داره و سپس برگزاری آزمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
الان مثلا با اوردن چندتا مزخرف مثل cost benefit خواستی بگی خبریه؟ بیسوادیت برای من قطعی هست. طبق نظر سازمان بهداشت جهانی در ژانویه امسال، 50 درصد جمعیت اروپا ( و بالطبع هرجایی که این ویروس بره ) طی دو ماه آینده به امیکرون مبتلا میشه. واقعا سازمان سنجش باید صلاحیت عمومی این افراد رو باطل کنه. تا الان پس این همه فوتی و مبتلا برای چی بوده؟ کنکور ها باعثش شدند؟ دانشگاه ها هم 2 ساله تعطیل هستند. باز شدن دانشگاه ها، قطعا به شکل معنا داری روی میزان ابتلا و فوتی تاثیر نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
عزیزان وقتی شما تصمیم گیرنده نیستند با هم جدل کردن چه فایده ای داره در سالهای اخیر جون جوانان مملکت برای مسئولین مهم نبوده امتحان مطمنا در موعد مقرر برگزار میشه
Iran (Islamic Republic of)
جعفرزاده
۲۱:۴۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با توجه با شرایط امروز که کشور ما داره برگزاری این کنکور عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. مسئله درس خواندن یا نخواندن ما نیست موضوع مرگ و زندگی است خدایی نکرده اگر از بین این عزیزان در آزمون کنکور دکتری مشکلی پیش بیاد و جانش را بر سر ابتلا به این بیماری از دست بده چه کسی مقصر است. باید مسئولین به این موارد توجه کنند فکر کنند ما هم مثل فرزندان و خانواده خودشان هستیم راضی می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ارزو فراهانی
۲۱:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ما نگران خودمون نیستیم،امیکرون بیشتر بچه ها رو تحت تاثیر قرار میده،من با چه جراتی بیام سر جلسه وقتی نگران بچه ام هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خیلی سختی کشیدم برای درس خوندن با یه بچه کوچک...
خییییلیییی
و الان به خاطر کرونا نمیتونم به جمع بندی برسم
خواهشاً تعویق بیندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بذارین یه کم فروکش کنه بعدبرگزارکنین ینطوری چه خونده باشیم چه نه خطرناکه. مسئله جان مطرحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من باردار هستم با شرایط خیلی سخت ماها تلاش کردم و درس خوندم و از سال قبل برای مقاله تلاش کردم. اگر در این پیک کرونا آزمون برگزار شود به دلیل اینکه ما مادران باردار در گروه پرخطر هستیم مجبورم بین سلامتی خودم و فرزندم و آزمونی که سالها براش زحمت کشیدم دست به انتخاب بزنم که قطعا انتخاب گزینه اول خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چه کسی از حق ۱۸۶هزار داوطلب و خانواده آنها در کل تمام اعضای جامعه دفاع می‌کند؟
چگونه است که آقای رییس جمهور دیروز بیان کردند که جلسات اداری نباید تشکیل شود مگر در مواقع ضروری و آن هم به صورت حداکثر ۳۰نفر و در مدت ۹۰ دقیقه در حالیکه آزمون دکتری با تعداد و زمان بسیار بیشتری برگذار میشود.
همچنین ایشان بیان کردند که کارمندان مادر دارای فرزند زیر ۶سال دورکار شوند در حالیکه داوطلبان دکتری اکثرا دارای فرزند زیر ۶سال هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
برای عدم برگزاری کنکور دکتری در این وضعیت قرمز
لطفا به کمپین تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۱ بپیوندید از طریق سایت "فارس من" به این کمپین رای بدید و حمایت کنید
سال ۱۳۹۹ کمپین تعویق باعث شد کنکور دکتری به تعویق بیفته ولی سال ۱۴۰۰ کسی کمپین ایجاد نکرد...
Iran (Islamic Republic of)
گلرخ
۱۹:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
آخه چطور میخواید کنکور برگزار کنید وقتی هیچ شرایط مناسبی رو برای اجرای پروتکل ها ندارید. پارسال گفتن تمام پروتکل ها رعایت میشه پنجره ها باز هست... ولی تو همین تهران سر باز بودن پنجره و سرما داوطلبین با هم دعوا کردن سر جلسه... تمرکز همه رو بهم ریختن... چطور راضی میشید تلاش یکساله این همه داوطلب رو به باد بدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب دکترا
۱۸:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرا به فکر مانیستین که باید از شهرستانای دور بریم مرکز استانا امتحان بدیم توی این وضعییت گیلان ما قرمز کرونایی شده لااقل دوهفته عقب بندازین اوج پیک کم بشه انصاف ومسلمونی وانسانیت چقدر کم شده برای بعصیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
مشکل خودته، هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
کنکور ارشد ۱۴۰۰ بخاطر انتخابات تعویق افتاد نه بخاطر کرونا. بعدشم توی مرداد ماه با مرگ و میر روزی ۶۰۰ نفر و تو اوج گرما و واکسینه نشده کنکور دادیم
Sweden
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
احتمالا کسانی که موافق برگزاری آزمون هستند کسانی هستند که عروسی و مسافرت هم میرن .اگرم ادعای درسخونی دارید که نباید فرقی بحالتون داشته باشه .واقعا یسریا هنوز تو سن دبستان خودشون باقی موندن.بنظر من بهتره تو این شرایط ازمون دکتری در زمان مناسب تری برگزار بشه خیلیا ممکنه بیماری رو به اطرافیانشون به کودکان و افراد سالمند انتقال بدن .لطفا آزمون دکتری رو به تعویق بیاندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
برنامه بنده این بود که اسفند کنکور رو بدم، برنامه ای که از مدت ها پیش مشخص شده، این حرف مبتذل و احمقانه و ننه من غریبم بازی هم نشون از هوش بسیار نازل هست. تا الان 2 سال هست که دانشگاه ها تعطیل هستند ولی اکثر مردم ایران تا حالا کرونا گرفته اند. کودکان هم بعیده از کرونا بمیرند. در ضمن کل افرادی که در ایران ازمون دکتری میدند کمتر از 500 هزار نفره که برای یک مقایسه ساده، تعداد نفراتی که همین الان در متروی تهران به صورت روزانه جابجا میشند، بیش از یک میلیونه. همینه که درصد های استعداد تحصیلی اکثر داوطلبان افتضاحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
لطفا با یک آزمون جان بسیاری را به خطر نیندازید.
تعویق همه ی آزمون ها. قرنطینه. رمز سلامتی است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خواهشا آزمون رو به تعویق بیندازید اوضاع بیماری واقعا بحرانی شده، اگر الان نتونید کنترل کنید مطمئنا در آینده سخت تر خواهد شد ، شهرهای قرمز رو به افزایش هر روز ، دوستان مخالف تعویق خواهشا خودخواهانه تصمیم نگیرید شما خودتون هم در معرض هستید، کسی که واقعا خونده باشه و رو مطالب تسلط داشته باشه و رزمه ش خوب باشه تاخیر یه ماه دو ماه براش فرقی نداره پس خواهشا کودکانه لجبازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۱۷:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام خواھشا بہ این فک کنید ھر خانوادہ ای چند تا مریض دارہ ماواسہ یہ امتحان بریم ناقل بشیم جان خانوادہ ھامون بخطر بندازیم خدای نکردہ اتفاقی بیفتہ تا اخر عمر عذاب وجدان داریم ما قاتلیم مگہ میخاییم بکجا برسیم حداقل زمانی کہ این پیک برہ یا ھوا بھتر باشہ بشہ پنجرہ اتاقا و سالن باز بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من کتاب هایی که داشتم مطالعه کردم و اگر امتحان به تاریخ دیگه ای موکول شود، پول ندارم که کتاب دیگری بخرم و بخوانم. خیلی‌ها مثل من هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
همون قبلیارو بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
خب دوباره همونا رو بخون!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
قسمت هایی از این پیام من حذف شده و باعث تغییر در بیان منظور من شده است.
Germany
Sh.N
۱۷:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با احترام به همه شدیدا مخالف تعویقم لطفا سر موعد مقرر برگزار کنید کسی از آینده خبر نداره سر وقتش برگزار شه تموم شه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
گلاب
۱۶:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ما خواهان تعویق هستیم. حق انسانی هر داوطلب شرکت در ازمون در شرایط امنیت جانی و روانی است. پارسال تو حوزه که دانشگاه بود با ترس و لرز کرونا و یخ زدگی ناشی از بازکردن در و پنجره محل آزمون نفهمیدیم چطور امتحان دادیم. نه تمرکزی نه ارامشی. الان هم که پیکه و بچه ها سالمندا در خطرن از داوطلبانی که میفرستن به حوزه ها.
Iran (Islamic Republic of)
حسن پزشکی
۱۶:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام
خواهشا یه لحظه خودتون و خانواده‌تون رو به جای ما قرار دهید، ما داوطلبان دکتری رو بین دوراهی سلامت و کنکور قرار ندهید، سخته واقعا ماهها زحمت بکشیم و بعد به خاطر این بیماری که بشدت و بسرعت قابل انتقال است ، مجبور به انصراف بشیم، خواهشا کنکور دکتری رو به بعد از پیک اومیکرون موکول نمائید
Iran (Islamic Republic of)
پاشایی
۱۶:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بهتره سر موقع برگزار بشه،،چون بعد از تعطیلات عید موج کرونا شدیدتر میشه
United States of America
فاطمه
۱۵:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بیماری کرونا بی داد میکنه الان به تعدادی دلتا و امیکرون با هم گرفتن که رسما داره به کشتنشون میده جان داوطلبین براتون مهم باشه خانواده هاشون بچه هاشون درگیر میشن لطفا کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
موافق برگزاری آزمون دکتری
۱۵:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
آزمون دکتری باید در ۶ اسفند برگزار شود.آزمون نباید لغو شود.کرونا فقط بهانه و دست آویزی شده برای کسانی که درس نخوانده اند.
مدارس و بازار و تالار و....هیچ محدودیتی وجود ندارد چون سویه امیکرون با سایر سویه ها فرق دارد.با رعایت پروتکل ها مشکلی پیش نخواهد آمد
شما پاساژگردی ها را تمام کنید.مثل اینکه فقط در آزمون دکترب کرونا هست و پاساژها و کافه ها و...کرونا وجود ندارد.
جای این حرفا درستونو بخونیدلطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
نمیتونی بفهمی با این شرایط تا هفته بعد همه جاهایی که گفتی تعطیله.
چه برسه به کمپوت شما.

تا حالا خوندی چه گلی به سر خودت و مملکت کردی که بعد این میخوای کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرا چرت میگی اخه من خودم دانش اموزم همه چی پای دانش اموز دانشجو نه دبیران درست درس میدن نه استادا همه مینالن تو خونه هستم هنش گرفتم از پدرم پدرمم جزو کادر بیمارستان هر دو دوز واکسن زدم ولی گرفتم شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
15:51 پس خب آفرین کنکور نده
Iran (Islamic Republic of)
سللم
۱۵:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
کلاً تاریخ آزمونی که فقط یک بار در سال برگزار میشه نباید اسفند باشه.
من پارسال بشدت بیمار شدم. نمیدونم کرونا بود یا سرماخوردگی، ولی نتونستم شرکت کنم و داوطلب غائب شدم.
حالا یه سال گذشته و همچنان تا روز آخر باید استرس بیمار شدن رو داشته باشم و ترس از اینکه یک سال دیگه پشت کنکور بمونم و کتابهای تکراری مطالعه کنم.
کلا تاریخشو ببرین بهار
Iran (Islamic Republic of)
موافق برگزاری آزمون دکتری
۱۵:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
لطفا با گذاشتن این پیام ها استرس وارد نکنید.داوطلبان زرنگ و درس خوان الان در دوره جمع بندی پایانی هستند و موافق برگزاری کنکور در ۶ اسفند و موعد مقرر هستند.
کسانی که خواهان لغو کنکور هستند فقط میخوان زمان بخرن و درس نخوندشون رو به بهانه کرونا جبران کنند.
کسانی که درس میخونن الان وقت ندارن بیان کمپین بزنن و درخواست بدن واسه تعویق کنکور.افراد درسخوان و موافق برگزاری آزمون الان شبانه روز دارن درس میخونن.پس لطفا وقتی پیام کسانی که درس نخوندن و دنبال بهانه هستن رو رسانه ای میکنید پیام کسانی که موافق برگزاری هستند رو هم بنویسید.
ما موافق برگزاری کنکور در ۶ اسفند هستیم.من خودم ۶ ماهه شبانه روز دارم درس میخونم.نمیخوام بخاطر لغو شدن کنکور نتایج زحماتم برباد بره.

#کنکور باید ۶ اسفند برگزار شود.
Iran (Islamic Republic of)
خان
۱۵:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا در این اوضاع اقتصادی واقعا کسی میره دکتری بخونه، احتمالا از بیکاری هست.
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۵:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
کسایی که درس نخوندن به نظر شما تو یک ماه یا دو ماه میتونن خودشون برا آزمون دکتری آماده کنن؟!
ی کم از اون مغزتون استفاده کنید و فکر کنید کسی که درس خونده الان خودش ممکن کرونا گرفته یا خانوادش یا نگرانی اینه سر آزمون بگیره
شما مطمئنی برای دکتری شرکت کردید،با این طرز فکر بچگانتون ادم بیشتر فکر میکنه برا کنکور سراسری شرکت کردید هنوز تو فاز مدرسه اید

من به شخصه برای آزمون مجبورم سه ساعت تا شهر دیگه برم و آزمون بدم باید از روز قبل برم که بتونم به فرداش آزمون بدم
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۵:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
از داوطلب دکتری انتطار شعور و درک بیشتری میره!
اگر کسی واقعا خونده باشه نگران نیست که آزمون دیرتر برگزار بشه مگه مشکل حافظه و ... داشته باشه یا سطحی خونده باشه که سریع میخواد امتحان برگزار بشه
همه تنبل و دنبال زمان خریدن نیستن
من خیلی هم خوندم اما مبتلا شدم و خانواده م هم مبتلا هستن
اگر شرکت کنم قطعا نتیجه خوبی میگیرم انشالله و شرکت هم میکنم
وقتی عده ای انقدر خودخواه هستن که به هر قیمت میخوان برگزار بشه من هم خودخواهی میکنم و با وجود بیماری میام سر جلسه!
France
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام خواهشمندم اگر جان ما برایتان اهمیت دارد آزمون دکتری رو به تعویق باندازید

سلامتی و جان ۱۸۹ هزار داوطلب( به اضافه خانواده هاشون) با برگزاری کنکور در شرایط فعلی به خطر می اندازید.
واقعا چطور میشود حدودا ۴ ساعت زمان کنکور و ۲ ساعت رفت برگشت داوطلبان تضمین کرد رعایت پروتکل ها از ابتلای آنان جلوگیری می‌کند.
چه دلیل منطقی وجود دارد که آزمون در چنین شرایط بحرانی برگزار شود؟
Netherlands (Kingdom of the)
داوطلب دکتری
۱۵:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ضمن درود و تشکر فراوان از باشگاه خبرنگاران جوان ، خداوند به شما جزای خیر و پاداش دهد .
سلام و عرض ادب و احترام خدمت مسئولین محترم، خواهشا ما داوطلبان دکتری رو بین دوراهی سلامت و کنکور قرار ندهید، سخته واقعا ماهها زحمت بکشیم و بعد به خاطر این بیماری که بشدت و بسرعت قابل انتقال است ، مجبور به انصراف بشیم، خواهشا کنکور دکتری رو به بعد از پیک اومیکرون موکول نمایید، خواهشا یه لحظه خودتون و خانواده‌تون رو به جای ما قرار دهید،سپاس از حسن توجه شما.
Iran (Islamic Republic of)
موافق برگزاری کنکور
۱۵:۰۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام.
از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا داریم، درخواست افرادی که خیلی خیلی بیشتر از مخالفان برگزاری کنکور هستن رو هم رسانه ای کنن.
چون افراد موافق برگزاری، الان در حال جمع بندی و درس خوندن هستن و اصلا وقت ندارن بیان درخواست بدن و این سایت و اون سایت برن برای بیان درخواستشون.
یعنی این افرادی که مخالف برگزاری هستن، سرکار، بازار،و...نمیرن؟
کرونا معلوم نیست کی قراره تموم بشه، یا بعد این موج، موج بدتری نیاد.
پس الکی بهانه نیارید.
درس نخوندن ی عده، نباید ب پای بقیه تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
در آزمون دکتری پارسال بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و بعد از اتمام آزمون همه داوطلبین را به مدت بیست دقیقه در یک مکان کوچک نگه داشتند تا پاسخنامه ها را بشمارند به طوری که داوطلبین بصورت فشرده کنار هم ایستاده بودیم و هرچقدر هم اعتراص کردیم فایده نداشت حالا امسال با امیکرون دوباره تکرار شود فاجعه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
فاصله صندلی ها باید ده متر باشه و به ازای وجود هر شخص تو محیط بسته صد متر مربع فضا تأمین کنن اگه نمیتونن کنسل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
یه چیزکاملا واضحیه که سنجش بیشترفکرمنافع خودشونن تاجون ماها،بعدش یعنی هرکی موافق تعویق باشه یعنی درس نخونده؟واقعامتاسفم بااین افکارتون میخواین ازمون دکتری بدین معلومه چقدجون خودتون.خانوادتون براتون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام
با اینکه بیماری زمینه ای و عمل قلب باز کردم و مادرم هم بیماری زمینه ای داره، دو سال هست ازمون دکتری ثبت نام میکردم با رزومه علمی قوی دارای چندین مقاله isi و دو کتاب چاپ شده دارم شرکت در ازمون بخاطر بیماری نمیکردم که خدایی نکرده اتفاقی رخ نده بعدا پشیمان بشم، بچه کوچک داخل منزل و همچنین مادر و پدر کهنسال و بیماری های زمینه ای باعث انتخاب اینگونه میشد اما اگر سلامتی که شعار دولت جدید همه جا بوده و همیشه اعلام میکنند مهمه، خواهشا ازمون دکتری در این اوج همه گیری رو به زمان دیگری موکول کنید و تعویق اتفاق بیفته تا افرادی مثل ما که اماده کنکور هستند و توانایی هم هست برای ادامه تحصیل از تحصیل باز نمونن و در زمان مساعدتری در شرایط بدون استرس به رقابت بپردازند.
خواهشمندیم پیگیری لازم انجام بشه و تعویق به زمان بهتری صورت بگیره.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عصمت
۱۳:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام‌. اکثر داوطلبان کنکور دکتری در رده سنی هستند که در نقش والدینی هستند و یا از والدین سالمند خودشون نگهداری می‌کنن. با توجه به شیوه بالای امیکرون، اگر این گروه بینار بشن هر دو گروه کودک و سالمند وابسته به اونها هم در معرض خطر و گسترش بیماری هستند. درنتیجه باوجود مطالعه چندین ماهه خواستار تعویق کنکور دکتری هستم.
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۳:۵۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام؛ تعویق هزینه و مشکل آموزشی ایجاد نخواهد کرد اما برگزاری در پیک کرونا توجیه ندارد. من تعجب میکنم از مخالفان تعویق! انگار سر کلاس اول دبستان نشستیم! خوندن نخوندم یعنی چی؟ اگر خوندید که الان و زمان دیگر بحالتون فرقی نمیکنه! یه هفته مرور می‌خواین همین... . مخالفان تعویق عزیز دو روز دیگه در این مملکت پست بگیرید اینگونه در مورد حل یک معضل تصمیم میگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
معاونت تحقیقات وزارت بهداشت امروز اعلام کردند هفته اول اسفند اوج همه‌گیری خواهد بود. قبل‌تر سایر مسئولان وزارت بهداشت هم اوج همه گیری رو هفته اول اسفند پیش‌بینی کرده بودند. در چنین شرایطی که از همین حالا بسیاری از داوطلبان و خانواده‌هاشون مثل سایر هم‌وطنانمون درگیر بیمارین، برگزاری آزمون در شرایطی که همه شهرهای محل برگزاری آزمون در وضعیت قرمزند به‌دور از منطق و عدالت آموزشیه. داوطلبان مجبور خواهند بود برای آزمون به شهرهای محل حوزه سفر کنند و این متاسفانه گردش بیماری رو افزایش خواهد داد.
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
باسلام و عرض ادب
با توجه به شیوع ویروس امیکرون
ما داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۱ تقاضای تعویق کنکور دکتری را داریم اکثرا داوطلبان ازمون متاهل هستند و داری فرزند و مبتلا شدن به امیکرون می تواند تبعات جبران ناپذیری برایمان در پی داشته باشد لذا تقاضای تعویق ازمون را داریم . سپاسگزاریم .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
اگه تاخیری درفرایند پذیرش دانشجویان دکتری پیش بیاد بازم مشکلش متوجه خود ما خواهد بود نه کس دیگه! نهایتش اینه ترمی که قراره سه ماهه تموم شه رو دو ماهه جمع می‌کنن که فشارش رو خود ماست نه استاد و دانشگاه و... عوضش با تعویق کنکور حداقل جونمون در امانه و می‌تونیم ازپسش بربیاییم لااقل دیگه وضع رو با برگزاری کنکور از اینی که هست بدتر نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با سلام
بنده به عنوان یکی از داوطلبان کنکور دکترا ۱۴۰۱ از شما خواهشمندم کنکور را در شرایط مناسبتری برگزار کنید تا در یک فضای رقابتی سالم و عادلانه قرار بگیریم. ما خانوادمون درگیر بیماریه و حضور هر فردی که ناقل باشه مساوی با آلوده شدن عده ی زیادی می‌شود. ما با درخواست تعویق بدنبال زمان اضافه برای مطالعه و مرور نیستیم بلکه فقط خواهان سلامتیه خودمون و خانواده هامون هستیم. لطفا صدای ما رو بشنوید و کنکور را به تعویق بیندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تو این اوضاع بیماری امیکرون چرا باید برگزاربشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
دستم روی منفی خورد
اشتباه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام واحترام
من درطی ده روزه گذشته تا به امروز خانواده ام درگیر امیکرون شدند(با اینکه هرسه دز واکسن را همگی آنها دریافت کرده بودند اما درگیر امیکرون شدند ) روز 21بهمن باید دز دوم واکسن را میزدم که درگیر امیکرون شدید شدم باتوجه به اینکه هفته آینده آزمون دکتری هست ومن درگیر امیکرون واسترس اینکه جمع بندی دروس واسترس واکسن وازمون باتوجه به تلاشی که درطی روزهای گذشته انجام دادم.
ازمسولین محترم خواهشمند درخصوص تعویق آزمون باتوجه شرایط بد وواگیر این بیماری اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۲۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان که موضوع را رسانه ای کردند و همچنان امیدواریم که شما بزرگواران صدای ما دانشجویان باشید.
سلامتی هر فرد حائز اهمیت است. در این شرایط خطرناک کرونایی برگزاری کنکور با هیچ منطقی سازگار نیست. یاری گر کادر درمان باشیم و نه باری بر دوش آنها. باهم بیماری را کنترل کنیم.
تعویق کنکور دکتری مطالبه ای منطقی است.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
من خواستار تعویق کنکور دکتری هستم
و در حال حاضر هم مبتلا هستم
ولی اگر کنکور رو تعویق نکنند مجبورم با حال بد شرکت کنم در آزمون چون راهی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
لطفا کنکور دکتری رو به تعویق بندازید، و در یه بازه زمانی که پیک کرونا نباشه برگذار کنید
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور دکتری ۱۴۰۱
۱۳:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام واحترام.با توجه به اوج گیری پیک‌ششم وهدف قرار دادن‌ اومیکرون گروه کوکان.وبا توجه‌به متاهل بودن داوطلبها،وداشتن فرزندان خردسال وبا توجه به اینکه‌ستاد گفته ۳۰درصد مکان نهایتا ۹۰دقیقه تجمع،ازمون دکتری حدود ۴ساعته واین مقدار درصد اختصاص دادن به مکان امکان پذیر نیست.لطفا کنکور را به زمان بهتری که پیک فروکش کند،منتقل نمایید.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
برگزاری کنکور=کشتار دسته جمعی داوطلبان کنکور دکتری و اعضای خانوادشان

تمام دولتمردان باید جوابگوی تصمیمات خود باشند.
۱۲۳
آخرین اخبار