توسل رژیم صهیونیستی به زور برای متفرق کردن اهالی محله شیخ جراح

رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تحصن‌کنندگان فلسطینی در محله شیخ جراح به زور متوسل شد و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داد.

طی روز‌های گذشته منطقه «شیخ جراح» در قدس اشغالی شاهد تنش‌زایی علیه شهروندان فلسطینی از جانب شهرک‌نشینان صهیونیست است.

طبق گزارش المیادین، رژیم صهیونیستی اقدامات نظامی گسترده‌ای را در اطراف محله شیخ جراح انخاذ کرده است و در مقابل فلسطینی‌ها برای مقابله با تظاهرات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در این محله تجمع کرده‌اند.

اهالی شیخ جراح از ملت فلسطین خواسته‌اند تا به آن‌ها کمک کنند و در مقابله با تجاوزات شهرک‌نشینان افراطی، در کنار آن‌ها بایستند.

رژیم صهیونیستی تحصن‌کنندگان فلسطینی در محله شیخ جراح را تهدید کرده است که باید از این محل متفرق شوند و در این راستا متوسل به زور شده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش «طرح ملی» فلسطین می‌گوید: «در حال حاضر شاهد اقداماتی دیوانه‌وار از سوی رژیم اشغالگر هستیم.»

البرغوثی افزود: «آنچه در محله شیخ جراح شاهد هستیم زیباترین تصویر از مقاومت مردمی است. هدف ما از بین بردن سیستم تبعیض نژادی است که علیه ملت ما اعمال می‌شود.»

دبیرکل جنبش «طرح ملی» فلسطین تأکید کرد: «دلخوشی به یک راه‌حل میانه در قبال این تحرک صهیونیستی، یک نوع دلخوشی شکست خورده است.»

خبرنگار المیادین گزارش داده است که خواسته شده تا اهالی قدس، نماز جمعه این هفته را در همبستگی با اهالی محله شیخ جراح، در این محله اقامه کنند.

اهالی شیخ جراح می‌گویند: «تا لحظه مرگ در این محله خواهیم ماند. ما در این محله ریشه داریم. ما تا آخرین لحظه از زمین خود دفاع خواهیم کرد و خاری در چشم صهیونیست‌ها خواهیم بود.»

آن‌ها تأکید کرده‌اند: «رژیم اشغالگر می‌خواهد این شهر مقدس را از فلسطینی‌ها خالی کند، اما زوال خود این رژیم نزدیک است. صهیونیست‌ها حتی به نماز خواندن فلسطینی‌ها هم متعرض می‌شوند.»

باشگاه خبرنگاران جوان/ بین‌الملل/خاورمیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار