ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لرستان ضروری است و دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا هم افزایی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -بهرام ستاری در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: فرهنگ شهادت با مردم عجین شده و زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه ملی و شرعی برای همه کسانی است که در سایه امنیت خون شهدا زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود و اجرایی شدن آن با هماهنگی بنیاد شهید و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ۲۲ اسفند ماه روز شهدا ادامه داد: شهرداری باید نسبت به بهسازی تصویر شهدا اقدامات لازم را انجام دهد و ترویج فرهنگ درختکاری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا امری ضروری است و اختصاص یک پارک محله‌ای به نام بانوان شهدا باید مصوب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه یادواره ۱۳ شهید دانش آموز در طرحان کوهدشت تا پایان امسال برگزار می‌شود، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم افزایی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.