استفاده از ظرفیت کمیته امداد برای محرومیت زدایی لرستان یک اولویت است

استاندار لرستان گفت: بهره گیری از ظرفیت کمیته امداد برای محرومیت زدایی در استان یک اولویت است بنابراین اجرای طرح‌های اشتغالزایی با همکاری این نهاد دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته فرهاد زیویار تصمیمات خوبی در این دیدار گرفته شد چراکه لرستان خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: پس از ارائه گزارش وضعیت لرستان مقرر شد ضمن بررسی‌های دقیق و کارشناسی شده با حضور مسوولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جلسه مشترکی در این استان برگزار و تصمیمات لازم در راستای کمک به رفع محرومیت‌ها گرفته شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: در بحث سرمایه‌گذاری نیز مقرر شد معاونت اشتغال و مجتمع اقتصادی کمیته امداد در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، کشت و صنعت، پرورش آبزیان و ماهیان سردآبی بررسی‌های لازم را در این استان انجام دهد تا اقدامات بعدی در این زمینه پیگیری و اجرایی شود.

زیویار گفت: ساخت مسکن و طرح‌های اشتغالزا برای مددجویان از دیگر موضوعات مهم مطرح شده بود تا با توجه به اینکه کمیته‌امداد در بعضی از شهرستان‌ها دارای املاک است، این املاک در قالب طرح جهش مسکن در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گیرد.

وی افزود: همچنین در این دیدار تاکید شد اراضی کشاورزی مربوط به کمیته‌امداد، جهت ایجاد اشتغال در اختیار مددجویان این نهاد در لرستان قرار داده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.