آغاز نام نویسی راهیان‌نور دانشجویی در همدان

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری همدان از آغاز نام نویسی راهیان‌نور دانشجویی در همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-بهنام محمدی مسئول گفت: حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری استان همدان، دانشگاه‌های کوچک استان همچون دانشگاه علمی‌کاربردی، جهاد دانشگاهی، عمران و توسعه، فرهنگیان، صنعتی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و فنی و حرفه‌ای را زیر پوشش دارد.

امسال سعی شده است در اردوهای راهیان نور، راوایان، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به موضوع جهاد تبیین نیز توجه ویژه‌ای کنند.

او گفت: طبق جلساتی که در رده‌های بالایی ستادی راهیان نور برگزار شده بود، قرار شد که از دانشگاه‌های کوچک همدان هم اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنوب کشور صورت گیرد و پیش‌بینی کرده‌ایم امسال پنج اتوبوس به راهیان‌نور اعزام شود.

محمدی گفت: یکی از موضوعاتی که امسال هم در بحث بسته‌های فرهنگی و هم روایتگری مدنظر داریم، پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و تلاش شده در این اردو به سؤالات دانشجویان در این خصوص، علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ دهیم.

اعزام‌های اردوهای راهیان نور درکل استان همدان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفند برای برادران و ۲۱ تا ۲۵ اسفند برای خواهران بوده و هزینه ثبت‌نام برای هر فرد ۲۰۰ هزار تومان است.

او گفت: دانشجویان زیر پوشش حوزه دانشجویی شهید مطهری همدان می‌توانند تا ۱۰ اسفند با مراجعه به سایت www.rahnoor.ir و وارد کردن کد ثبت‌نام ۷۰۹ برای برداران و کد ۷۱۰ برای خواهران، در این سایت نام نویسی کنند و همچنین باید تا روز اعزام سه دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.