دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح از مهمان نوازی سوری‌ها که به حفظ هویت پناهندگان فلسطینی در کشورشان کمک کردند قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جبریل رجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح بر حمایت از مقاومت ملت فلسطین تاکید و از مهمان نوازی سوری‌ها که به حفظ هویت پناهندگان فلسطینی در کشورشان کمک کردند قدردانی کرد.

جبریل رجوب در سخنانی خطاب به فلسطینیانی که در سوریه زندگی می‌کنند گفت: ان شاء الله در قدس و در کشور مستقل خودمان با یکدیگر دیدار می‌کنیم.

وی از ملت سوریه به سبب مهمان‌نوازی و حمایت از فلسطینیان و تامین شرایط لازم برای حفظ هویت آن‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: به همه فلسطینی‌ها و سوری‌ها درود می‌فرستیم.

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح درباره اوضاع محله شیخ جراح و دیگر مناطق قدس اشغالی گفت: اسرائیل تلاش می‌کند سراسر سرزمین فلسطین را از طریق شهرک سازی و تغییرات جغرافیایی و جمعیتی در سراسر خاک فلسطین، آنجا را اسرائیلیزه کند.

رجوب ادامه داد: وجب به وجب خاک فلسطین و قدس و همه فلسطینیان جزء اهداف ماشین سرکوب رژیم اشغالگر قرار دارند و محله شیخ جراح و سلوان و دیگر مناطق قدس بیشتر هدف اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قرار دارند و این کار‌ها با حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد و جامعه بین المللی نیز در برابر این اقدامات سکوت کرده است.

وی درباره مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین و نیاز‌های این مقاومت و نقش رهبری فلسطین برای تقویت مقاومت و پایداری فلسطینیان در این مناطق گفت: تلاش ما این است که همه لوازم مقاومت و پایداری را برای فلسطینیان چه در کرانه باختری یا نوار غزه یا قدس فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: فلسطین ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار