مدیرکل ورزش کرمان:

هر علاقه مند به فوتبال یک هوادار محیط زیست است

مدیرکل ورزش کرمان گفت: هر علاقه مند به فوتبال یک هوادار محیط زیست محسوب می شود که می تواند در تضمین محیط زیستی سالم برای آیندگان موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - میثم پاریزی در آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال استان کرمان که با حضور سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور، شاکری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و جمعی از مربیان و پیشکسوتان در محل سالن اجتماعات حفاظت محیط زیست استان کرمان برگزار شد، با قدردانی از میزبانی سازمان محیط زیست کشور و کانون مربیان فوتبال ایران در برگزاری این رخداد مهم، به صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و آن را حاصل سال‌ها تلاش مربیان در جای جای ایران اسلامی دانست.

او می‌گوید: تیم ملی در حقیقت ویترینی از زحمات تک تک مربیانیست که امروز موجبات شادی مردم را فراهم ساخته اند و ملت نیز به وجود آن افتخار می‌کند.

پاریزی به آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: اتفاق خوبی که رقم خورده، میزبانی سازمان محیط زیست کشور در این رویداد است؛ چرا که جامعه بزرگ فوتبال کشور امروز گستردگی و علاقه‌مندان زیادی دارد که می‌توانند در حفاظت از محیط زیست برای آینده کشور و فرزندانمان موثر باشند.

او می‌گوید: باید این فرهنگ را در کشور جاری و ساری کنیم که تمام مردم کشور، امروز به عنوان یک هوادار محیط زیست و خصوصاً جامعه فوتبال کشور، با توجه به محبوبیت و گستردگی که این رشته ورزشی در بین مردم دارد، بتوانند این مهم را رقم بزنند و این بتواند محیط زیست سالمی را برای فرزندان و آیندگانمان تضمین کند.

پاریزی به وضعیت ورزش استان کرمان در کشور اشاره و گفت: استان کرمان، امروز ظرفیتش در ورزش کشور خاص و مثال زدنیست، خصوصا در فوتبال آقایان کشور در لیگ برتر فوتبال، دارای ۲ تیم و لیگ دسته اول کشور ۳ تیم و تعدد تیم‌ها به ویژه تیم‌های پایه هستیم و این حاصل تلاش مربیانیست که هم در حال حاضر و هم در گذشته در این زمینه زحمت کشیده اند.

آیین نکوداشت مربیان برتر فوتبال استان کرمان در پی تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست کشور با کانون مربیان فوتبال ایران در استان‌های سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد.

این مراسم در پایتخت با حضور معاون رئیس جمهور در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با استان‌های سراسر کشور انجام شد.

طی این آیین در استان کرمان از فرزاد حسینخانی برترین مربی فوتبال، مجید نامجو برترین مربی فوتبال پایه، مرضیه جعفری برترین مربی فوتبال بانوان استان وکشور، عاطفه رضایی برترین مربی فوتسال استان و کشور و اکبر ایرانمنش، رضا ایرانمنش، عبدالرضا عبدالرشیدی، ایرج کهندل پیشکسوت و جمعی از مربیان فوتبال و پیشکسوتان تجلیل شد.

در پایان نیز پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از شاکری مدیرکل حفاطت محیط زیست استان کرمان تجلیل کرد و اکبر ایرانمنش پیشکسوت ورزش استان هم لوح خود را به پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اهدا کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار