شهرهای کهگیلویه و بویراحمد چشم به راه زیباسازی فضا و منظر هستند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه زیباسازی سیما و منظر شهری هیچ تحولی در شهر یاسوج ایجاد نشده که باید مورد توجه شهرداران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - کیامرث حاجی‌زاده گفت: شهرداران سراسر استان توجه داشته باشند که اگر ظرف دو هفته آینده در سه حوزه آسفالت، زیباسازی و درختکاری و رنگ‌آمیزی جداول اقدامات لازم انجام نشود، اداره مالیات تا دو ماه پرداختی به شهرداری‌ها را متوقف می‌کند.

او با بیان اینکه از عملکرد شهرداران راضی نیستیم، پول دادیم اما کاری صورت نگرفته است، می گوید: من و استاندار از عملکرد شهرداران در مبلمان و مدیریت شهری رضایت نداریم و شهرداران در قبال اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده‌ای که به آن ها داده‌ایم، باید پاسخگو باشند.

به گفته معاون عمرانی استاندار کل اعتبارات شهرداری‌ها در پارسال کمتر از ۹۰ میلیارد تومان بود اما در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ میلیارد تومان به آن ها تخصیص داده شد اما برخی شهرها در استان سه سالی است که یک آسفالت هم انجام نداده اند و این یک بحران است.

حاجی زاده با بیان اینکه ۷۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌ها داده شد اما هیچ تحولی در حوزه آسفالت مشاهده نمی‌کنیم، گفت: حتی فضای سبزی که وجود داشته در حال از بین رفتن است و تمام جداول شکسته است.

او می گوید: طبق قانون پولی که در حوزه ارزش افزوده و آلاینده‌ها برای شهرداری‌ها در نظر گرفته می‌شود باید در زمینه حمل و نقل شهری، مبلمان و فضای سبز هزینه شود اما این کارها انجام نشده و حتی معابر هم خط کشی نشده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.