آموزش حضوری در مدارس روستایی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آموزش در مدارس روستایی کم جمعیت کرمانشاه حضوری دنبال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ماشاالله پروین گفت : تصمیمات در مورد حضوری بودن کلاس‌های دانش‌آموزان بر اساس رنگ‌بندی‌های کرونایی که از طریق ستاد کرونای استان کرمانشاه اعلام می‌گردد، انجام می‌شود.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی قرمز و نارنجی استان کرمانشاه کلاس‌ها مانند هفته گذشته از شنبه ۷ اسفندماه امسال تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و تدریس در بستر فضای مجازی شبکه شاد انجام می‌شود.

در مدارس روستایی و مناطقی که رنگ‌بندی کرونایی آن‌ها قرمز و نارنجی بوده و تراکم تعداد دانش‌آموزان کم باشد کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دز اول واکسیناسیون رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال پایان یافته و برای دز دوم به مرحله پایانی نزدیک شده، اما واکسیناسیون برای رنج سنی پنج تا ۱۲ سال هنوز به سطح انتظارات نرسیده است.

در دوره ابتدایی طرح سواد حرکتی در راستای طرح کوچ که در سال گذشته اجرا شد در حال اجرا است که برای ایجاد تحرک و حفظ سلامتی دانش‌آموزان است.

همکاران برای جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان با دادن تمرین‌های ورزشی در قالب طرح سواد حرکتی، آن‌ها را به تحرک بیشتر ترغیب می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.