معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی مطرح کرد

اصناف آذربایجان شرقی موظف به نصب قیمت کالا در معرض دید مشتری هستند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی بر نصب قیمت کالا در معرض دید مشتری توسط اصناف تاکید کرد.

آقای پایدار با بیان اینکه همه اصناف موظف به نصب قیمت کالا در معرض دید مشتری و ارائه صورتحساب هستند،گفت: بر اساس برنامه‌های محوری وزارت صمت در حوزه تامین، توزیع و نظارت و همچنین استفاده از ظرفیت سامانه‌های جامع تجارت و انبار‌ها، بازرسی هوشمند و سیستمی در دستور کار قرار گرفته است و کالا‌های مشمول و اولویت دار ابلاغی از سوی سازمان حمایت مورد رصد و پایش دائمی قرار دارند.

با توجه به تداوم گشت‌های مشترک نظارتی در طول امسال به ویژه در ایام پایانی سال، گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف و اولویت دار براساس ابلاغیه‌های سازمان حمایت مورد بازرسی قرار می‌گیرند و تمامی دستگاه‌های متولی استان آذربایجان شرقی در این حوزه همکاری خوبی با مجموعه صمت داشته اند.

  جدیت در تداوم گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی بویژه اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر ضروری است.

دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، ادارات کل استاندارد، غله، میراث فرهنگی و اماکن از دیگر دستگاه‌هایی بوده اند که در برنامه‌های مرتبط با گشت‌های مشترک بازرسی همکاری بسیار خوبی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان داشته اند.

 ۲ هزار و ۱۴۴ بازرسی در قالب گشت مشترک  انجام شد و ۲۸۲ پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۲۷ میلیارد ریال در بهمن ماه امسال تشکیل شد.

 فعالیت گشت مشترک نظارت بر کالا و خدمات در آستانه سال جدید آغاز شد.

فعالیت گروه‌های بازرسی مشترک در دو بخش کالا‌های اساسی با حضور نمایندگان جهادکشاورزی و بسیج اصناف و همچنین کالا‌های کیف ، کفش،البسه و پوشاک با حضور بازرسان اتحادیه‌های صنفی مرتبط تا نیمه فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 از شهروندان درخواست  می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت رسیدگی به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار