۳۰ عنوان کتاب گویا با موضوع ایثار و شهادت رونمایی شد

مدیر مجموعه ایرانصدا گفت: حاصل همکاری ما با بنیاد شهید عرضه ۳۰ کتاب گویا در قالب رسانه نوین در حوزه ایثار و شهادت بوده است.

شاهید مظفری قائم مقام معاونت صداگفت: ما برای تبیین جهاد نیاز به «زیست بوم جدید رسانه‌ای» داریم. برای سال ۱۴۰۱ تصمیم داریم که شبکه‌های رادیویی متولی شورا‌های تخصصی باشند و هر شبکه رادیویی متولی جشنواره‌های تخصصی دائمی باشد. همچنین باشگاه‌های تخصصی نیز ایجاد کنند تا مردم پای کار بیایند.

مظفری می گوید؛ اگر رهبرانقلاب دستور «جهاد تبیین» دادند این مهم، لبیکی جانانه می‌خواهد که مردم پای کار بیایند و ما امروز آماده این مهم هستیم.ایستی با هدف جهاد تبیین هم افزایی در جبهه انقلاب داشته باشیم.

 فقیه معاون فرهنگی بنیاد شهید گفت: در بنیاد شهید محتوای ۲ هزار کتاب را منتشر می‌کنیم که نویسندگان با متن‌های جذابی آن را نوشتند و قابلیت باز تولید مدیوم‌های مختلف را دارد. همچنین ۹ میلیون سند ایثارگری وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به پیام‌های صوتی را دارد.با انبوهی از آثار تجربی روبرو هستیم. با وجودی که فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی تهیه شده است، اما انتظار ما بیش از این است.

به گفته شاملو مدیر مجموعه ایرانصدا بیش از دو سال است که همکاری ما با بنیاد شهید شکل گرفته و هنرمندان رادیو وقت و انرژی گذاشتند و حاصل این همکاری عرضه ۳۰ کتاب گویا در قالب رسانه نوین در حوزه ایثار و شهادت بوده است.

 ایرانصدا یکی از بخش‌ها و زیر مجموعه‌های رادیو است که هدف آن انتشار محتوای رادیو در بستر‌های نوین است. همین الان طبق نظرسنجی ۱۰ درصد از شنوندگان رادیو توسط گوشی، رادیو را از طریق ایرانصدا می‌شنوند.

برچسب ها: رونمایی کتاب ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.