صف خرید و فروش سهام در ۲۲ اسفند

در ساعت ۹:۴۵  شاخص کل بورس با اُفت ۸۵۹  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت.

امروز یکشنبه (۲۲ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۶۶۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵  شاخص کل بورس با اُفت ۸۵۹  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۷۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۸ واحدی در ارتفاع ۳۳۹ هزار و ۶۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شستا، شپدیس و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۹ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۷۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد دماوند، خدیزل و توسن سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس هستند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس با اُفت ۳۴۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۵۸۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۳۶ واحدی در ارتفاع ۳۳۸ هزار و ۶۹۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، شتران و میدکو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

شستا، شتران و خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص فرابوس نیز با اُفت ۱۰ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۷۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد دماوند، زاگرس و خدیزل بیشتر تاثیر را بر شاخص فرابرورس در این دقایق داشته اند.

فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۶۸ نماد در صف خرید و ۴۷ نماد در صف فروش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار