شرایط جوجه ریزی و ذخیره‌سازی گوشت سفید و قرمز در لرستان مناسب است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: شرایط جوجه ریزی و ذخیره‌سازی گوشت سفید و قرمز در استان مناسب است.

سید عماد شاهرخی به اهمیت ثبت دقیق آمار و اطلاعات واحد‌های زراعی و تولیدی استان پرداخت و از برگزاری منظم جلسات قرارگاه غذایی استان و نحوه نظارت بر بازار با توجه به وظیفه جدید وزارت جهاد کشاورزی در تولید، عرضه، بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی پرداخت و شرایط جوجه ریزی و ذخیره‌سازی گوشت سفید و قرمز در استان را مناسب عنوان کرد.

مصطفی زبردست، مدیرکل دامپزشکی لرستان نیز سیاست کاری اخیر دامپزشکی استان را محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات سریع و عادلانه برای کلیه بهره‌برداران با احداث مراکز درمانی داروخانه‌ای و دولتی دامپزشکی در مناطقی همچون شول‌آباد، هفت‌چشمه و سپیددشت عنوان کرد و سال جاری را سالی بسیار عالی در خدمت‌رسانی و واکسیناسیون به دام‌های عشایری برشمرد.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۴۸ نفر با حضور ۱۶ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت برکلیه واحد‌های کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز سردخانه‌ای و عرضه مواد خام دامی را بر عهده دارند.

سردار کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز در این جلسه ضمن تشکر از احمدی رئیس بسیج مهندسین کشاورزی استان بابت تشکیل جلسه و همدلی با مجموعه‌های جهاد کشاورزی و دامپزشکی از استمرار این جلسات در سال آینده استقبال کردند و سپاه را ظرفیتی برای کمک به بخش کشاورزی در مواقع اضطراری عنوان و محرومیت‌زدایی در استان را از اهداف والای بسیج بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.