اعلام تمهیدات ویژه نظارتی بازار‌های اطراف حرم مطهر رضوی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تمهیدات ویژه نظارتی در نظر گرفته شده برای بازار‌های اطراف حرم مطهر رضوی را تشریح کرد.

امیر دلداری گفت: با توجه به حضور زائران در مشهد برنامه‌های نظارتی ما بسیار شدید و قوی خواهد شد. نامه نظارتی بر اصناف بر پایه سه موضوع نظارت‌های کرونایی، تنظیم بازار و نظارت‌های ویژه سال نو تنظیم شده است.

او گفت: قطعاً تمهیداتی در ایام نوروز پیش بینی کرده‌ایم که یکی از این طرح‌ها از اوایل بهمن‌ماه اجرا شده و همچنان هم ادامه دارد و علاوه بر این طرح نیز طرح دیگری را پیش‌بینی کرده‌ایم که از ۲۵ اسفندماه که زائران وارد شهر مشهد خواهند شد اجرا می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بر اساس این طرح در ایام نوروز تقریباً می‌توان گفت که ۷۰ درصد از نیرو‌های نظارتی و همکاران ما در پایگاه‌های نظارتی در منطقه ثامن و اطراف حرم رضوی و ۳۰ درصد از نیرو‌ها نیز در سایر نقاط شهر مستقر خواهند بود و کار نظارتی و بازرسی خود را انجام می‌دهند.

به گفته دلداری  همچنین در این طرح چهار پایگاه نظارتی را در فلکه آب، طبرسی جنوبی، چهارراه شهدا و محدوده نواب که مسیر‌های منتهی به حرم هستند مستقر کرده‌ایم. این طرح از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره خدمت‌رسانی خواهند کرد.

او گفت: در این چهار پایگاه، نیرو‌های ما بر بازار‌های اطراف نظارت خواهند داشت و همچنین به شکایات مردمی رسیدگی خواهند کرد و اگر مشکلی در خصوص گران‌فروشی و... وجود داشته باشد را پیگیری خواهند کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به اینکه وضعیت کرونا شکننده است، احتمال دارد وارد پیک دیگری شویم؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی را تشدید خواهیم کرد. با واحد‌های صنفی که خود و یا مراجعه‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شده و حتی‌الامکان این واحد‌ها پلمب خواهد شد.

دلداری گفت: همچنین گفتنی است که پایگاه‌های مرکزی نظارتی و بازرسی ما در بلوار سازمان آب و میدان بار سپاد مستقر خواهند بود و کار نظارتی و بارزسی را انجام خواهند داد و علاوه بر این پایگاه‌ها، شماره تماس ۳۱۷۳۰ و شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۵ برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده که اگر شهروندان با تخلفی مواجه شدند، این تخلفات را به ما گزارش دهند و ما به این شکایات رسیدگی می‌کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار