فرماندار میاندوآب:

لازمه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان حمایت از واحد‌های تولیدی است

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: لازمه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان توجه و اهمیت دادن به مقوله سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و حمایت از واحدهای تولیدی است.

علی پیام روز جمعه در بازدید سرزده از شهرک صنعتی "شهید باکری" میاندوآب و دیدار جمعی از مدیران واحدهای تولیدی این شهرک گفت: درگذشته مشکلاتی در حوزه سرمایه‌گذاری استان بود و به همین خاطر مسایل مربوط به موضوع سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بصورت جدی توجه نشد.

او می گوید: امروز استکبار با تمام توان خود اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته و با تحریم‌های ظالمانه در روند داد و ستد کشور اختلال و موانع ایجاد کرده است.

پیام گفت: فعالان اقتصادی به عنوان فرماندهان جبهه اقتصادی کشور با تلاش و مدیریت خود علاوه‌ بر تامین نیازها و کمک به چرخش چرخ‌های صادرات کشور، برای جوانان اشتغال‌زایی کرده که جای قدردانی دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: ما مسوولان نیز باید در حمایت از تولید کنندگان در جنگ اقتصادی با دشمن، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین مطالبه دولت سیزدهم و رویکرد مقام عالی استان، موانع پیش‌رو در سرراه فعالان اقتصادی را برطرف کرده و مسیر را برای تولید و جذب سرمایه‌گذار هموار کنیم.

او گفت: با انسجام و اتحاد بین مسوولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین ارتباط سرمایه‌گذاران با مسوولان می‌توان میاندوآب را به توسعه پایدار و پیشرفت رساند.

پیام می گوید:حضور و بازدیدهای سرزده در واحدهای تولیدی برای بررسی مشکل‌ آنها در راستای رویکرد دولت سیزدهم است تا با تلاش و پیگیری به رونق و گسترش تولید و اشتغال در شهرستان کمک شود.

او گفت:در میاندوآب انسان‌های بزرگ، معتقد و علاقه‌مند به انقلاب در حوزه های مختلف وجود دارند و با پتانسیلی و استعدادی که دارند در موارد ضروری کمک حال انسان‌های دیگر می‌شوند به طوری که در ایام اوج‌گیری کرونا همین فعالان اقتصادی شهر با انفاق مال خود به کمک اقشار آسیب دیده از کرونا شتافتند که جای قدردانی دارد.

پیام گفت: همچنین فعالان اقتصادی شهرستان در شرایط سخت اقتصادی واحد تولیدی خود را سرپا نگه داشته و اجازه تعطیلی واحد خود و بیکاری کارگران را نداده‌اند که قدردان آنان هستیم و برای حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی علاوه‌ بر بازدیدهای سرزده، روزهای یکشنبه هر هفته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: اگر بانکی برخلاف شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی دولت عمل و به صورت غیرقانونی مانع ایجاد کند به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.