توزیع ۲۳۵ بسته معیشتی به همت خادمیاران رضوی در کرمان

به مناسبت اعیاد شعبانیه به همت خادمیاران رضوی کانون محله‌ای مسجد بقیه الله(عج)، ۲۳۵ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر کرمان توزیع شد.

حسین رحمانی گفت: خادمیاران رضوی کانون بقیه الله (عج) با کمک خیران اقدام به بسته بندی مواد غذایی و توزیع آن در بین خانواده‌های مستضعف کردند.

او گفت: ۲۳۵ بسته معیشتی، شامل: گوشت، حبوبات، روغن، قند، برنج، سویا و ماکارونی بود که در قالب ۶ تیم خادمیار رضوی بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار توزیع شد.

مسئول کانون محله‌ای مسجد بقیه الله شهر کرمان ضمن قدردانی از خیران و خادمیاران رضوی می‌گوید: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌های مومنانه، ۵ میلیون ریال  است که  به نام امام رئوف (ع) متبرک می‌شود.

 او گفت: پویش‌های مومنانه و کمک به نیازمندان به منظور ترویج فرهنگ رضوی صورت می‌گیرد تا خانواده‌های کم بضاعت این محله میهمان سفره متبرک رضوی باشند.

رحمانی می‌گوید: ۱۲۰ خادمیار و یاور رضوی در قالب گروه‌های متفاوت، کار تحقیق، ارزیابی، پشتیبانی و حمایت از نیازمندان این محله را بر عهده دارند.

به گفته او خادمیاران رضوی در یک سال گذشته برنامه‌های متفاوتی برای خانواده‌های کم برخوردار در زمینه مسابقات فرهنگی و مذهبی، جشن روزه اولی ها، مراسم افطاری، توزیع غذای گرم و نذری، برگزاری روضه‌های خانگی، توزیع لوازم سرمایشی و گرمایشی، برگزاری موکب در گلزار شهدا، توزیع کفش و پوشاک، برگزاری مراسم جشن تولد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کادر درمان، عیادت از بیماران و پرداخت هزینه‌های درمان، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان، مرمت و بازسازی منازل مسکونی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان اجرا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.