توزیع کمک های خادمیاران بین نیازمندان بمی

خادمیاران رضوی کانون‌های تخصصی و عمومی شهرستان بم به میزان ۴ میلیارد و نهصد میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ به نیازمندان خدمت رسانی کردند.

محمود مهدوی، مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم با تشریح عملکرد خادمیاران امسال گفت: به همت خادمیاران رضوی با استعانت از پروردگار متعال و با عنایت ویژه حضرت ثامن الحجج (ع) در راستای محرومیت زدایی و از بین بردن فقر امسال اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان بم انجام شده است.

او می‌گوید: خادمیاران رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۰ افراد نیازمند و بی بضاعت را در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه شناسایی کرده اند و خدمت رسانی به این قشر در دستور کار مسئولان کانون‌های تخصصی و عمومی قرار گرفت.

به گفته مهدوی ارزش ریالی کمک‌های اهدایی به نیازمندان به همت کانون‌ها خدمت رضوی امسال چهار میلیارد و نهصد میلیون تومان در بخش‌های درمانی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و... است.

او گفت: توزیع ۶ تن خرمای مضافتی مرغوب در بین مجاورین و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، اعزام رایگان یکصد نفر از محرومان به زیارت مشهد مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی، لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه درمان، کمک هزینه ازدواج، تعمیر و ساخت منازل نیازمندان، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی، برگزاری مراسم ملی و مذهبی از جمله اقدامات خادمیاران امسال در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.