ثبت بیش از ۳۵ هزار درخواست مردمی در سفر استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی

در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی در مجموع ۳۵ هزار و ۶۲۷ نامه و تماس‌تلفنی در قالب طرح مسایل و مشکلات مردمی با مسئولان ثبت شده است.

سید میثم میرمحمدی گفت: ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌های مردمی در خراسان رضوی از روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در مشهد تشکیل شد که این ستاد تا به امروز ۲۴ هزار و ۷۶۵ تماس تلفنی و ۱۰ هزار و ۸۶۲ نامه مردمی را ثبت سامانه "سامد" کرده است.

 هجدهمین سفر استانی هیات دولت از چهارشنبه دهم فروردین ماه با ورود رئیس جمهور به مشهد مرکز خراسان رضوی آغاز شد، در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی، رییس جمهور را همراهی کردند.

مسئول ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌های مردمی در هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی گفت: ۲۱۰ کاربر در قسمت پاسخگویی برخط و ثبت‌نامه و ۱۵۰ کاربر نیز در قسمت پردازش نامه به فعالیت مشغول هستند.

میرمحمدی گفت: کاربران در دو شیفت مجزای صبح و عصر در یک بخش نامه‌های مردمی رسیده را پردازش کرده و سپس در سامانه سامد ثبت می‌کنند و گروهی دیگر نیز علاوه بر پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، این درخواست‌ها را نیز در سامانه سامد ثبت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار