بهره مندی ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر اصفهان

در تعطیلات نوروزی ۳۰۰ هزار مسافر از خدمات هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از زمان اجرای طرح ملی جوانان هلال؛ سفیران سلامت، ایمنی و نشاط از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های این طرح خدمات لازم امدادی را دریافت کردند.

علی محمدهاشمی می‌گوید در راستای اجرای این طرح ۳۳ هزار و ۹۶۱ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات مقابله با کرونا، ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات راهنمایی مسافران به نقاط ایمن، بیش از ۲۴ هزار نفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، ۱۷ هزار و ۲۴۳ نفر از خدمات خیمه‌های نماز، ۱۶ هزار و ۷۶۶ نفر از خدمات طرح دوستدار کودک، ۱۹ هزار و ۱۷۸ نفر از خدمات پویش بهرفت و ۱۷ هزار و ۲۷۲ نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به ۹ هزار و ۷۴۰ نفر و آموزش سنجش فشار خون به حدود ۱۴ هزار نفر را از دیگرخدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی جوانان هلال احمر اصفهان عنوان کرد.

به گفته او بیش از ۱۵ هزاربسته فرهنگی، بروشور‌های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی و همچنین یک هزار و ۶۷۶ کیسه جمع آوری زباله در اجرای طرح حفاظت از طبیعت و محیط زیست بین مسافران نوروزی توزیع شد.

محمدهاشمی گفت: در این مدت ۱۷ پست فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان در قالب تیم‌های ثابت و سیار برای ارائه این خدمات درطرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی مشارکت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.