شیخ عبدالواحد خواجوی

حادثه مشهد تکفیری و با هدف اختلاف بین شیعه و سنی سازماندهی شده بود

امام جمعه اهل سنت شیراز گفت: دشمنان اسلام با حوادث تلخ و دلخراشی که بدون تردید سازماندهی شده، می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

شیخ عبدالواحد خواجوی، حمله به سه طلبه در حرم مطهر امام رضا (ع) و شهادت یکی از طلبه‌ها و همچنین خبر شهادت دو تن از روحانیون اهل تسنن در استان گلستان را محکوم کرد.

امام جمعه اهل سنت شیراز گت: اقدامات این افراد، تکفیری و سازماندهی شده است.

به عقیده او، دشمنان اسلام با چنین حوادث تلخ و دلخراشی که بدون تردید سازماندهی شده است، می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و آنان را به جان هم انداخته و جنگ مذهبی به راه بیندازند و امنیت کشور عزیزمان ایران را ناامن کنند.

خواجوی  گفت: این مکر و توطئه توسط استکبار جهانی و در راس آنها، آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی و نوچه‌های آن‌ها طراحی شده است.

او گفت: بصیرت و هوشیاری ملت فهیم ایران، این فتنه‌ها را خنثی خواهد کرد.

خواجوی خطاب به دشمنان اسلام و ایران گفت: این ترفند و مکر و حیله سبب وحدت و همدلی بیشتر بین شیعه و سنی خواهد شد چراکه خداوند فرموده است: و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین.

عضو هیئت امنای مسجد رسول اکرم (ص) شیراز، این رخداد تلخ را به شدت محکوم کرده به خانواده‌های آن شهیدان و ملت شریف ایران و جامعه روحانیت، هر دو مذهب شیعه و سنی تسلیت گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.