رئیس حوزه هنری فارس گفت: رسانه‌های معاند با هر ابزاری تلاش می‌کنند که وقایع مهم به‌خصوص وقایع انقلابی را به هر شکلی که می‌توانند تحریف کنند که نقش هنرمندان انقلابی در این عرصه بسیار مهم تعریف می‌شود.

وحید نمازی در مراسم افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدای رهپویان وصال گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، هفته پاسداشت تفکر و مکتب هنر انقلابی است.

او گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت اندیشه فردی است که هم در حوزه اندیشه و علم و هم در عمل شهید شاخصی است و فعالیت‌های متعددی را در جریان انقلاب انجام داده است.

نمازی گفت: شهید مرتضی آوینی سرچشمه هنر انقلاب است و این هفته، پاسداشت مکتب این شهید و همه هنرمندان و فعالان مردمی عرصه فرهنگ و هنر است.

دبیر ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس گفت: عمده سیاست‌ها و رویکرد‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در این هفته به‌عنوان نهادی که مرکز و پرچمدار هنر انقلاب است، پرچم‌داری هنر انقلابی در زیست بوم فرهنگی استان فارس است. مهم‌ترین رویکردی که انتخاب شد تجلی بوم‌گرایی در استان است.

او این عصر را عصر نبرد روایت‌ها دانست و گفت: رسانه‌های معاند با هر ابزاری تلاش می‌کنند که وقایع مهم به‌خصوص وقایع انقلابی را به هر شکلی که می‌توانند تحریف کنند، یکی از این وقایعی که در استان فارس اتفاق افتاد و تلاش می‌کنند آن را تحریف کنند وقایع انفجار و بمب‌گذاری در حسینیه شهدای رهپویان وصال است.

رئیس حوزه هنری فارس با تأکید بر اینکه تکلیف هنرمند انقلابی این است که بتواند روایت هنری وقایع انقلاب اسلامی مخصوصا در استان را ترسیم کند، گفت: عمده فعالیت‌هایی که امسال در هفته هنر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است معطوف به همین موضوع است، تلاش شده است که با استفاده از ظرفیت‌های هنری استان به شکل‌های مختلف این رویداد مهم را در استان روایت کنیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم از خانواده شهید مهدی اثنی عشری به‌عنوان شهید شاخص سال بسیج هنرمندان فارس تجلیل شد.

عصر حاضر، عصر نبرد روایت هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار