پارسال صورت گرفت

آسفالت ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر بیرجند

۳۰۰ هزار مترمربع از معابر بیرجند پارسال آسفالت شده است.

حدیدی نژاد رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بیرجند گفت: پارسال آسفالت ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر بیرجند انجام شده که این میزان نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۲ برابری داشت.

او گفت: سال ۱۴۰۰ آسفالت ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر مرکز استان را در برنامه داشتیم که با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان به‌ صورت کامل محقق شد.

حدیدی نژاد گفت: از مجموع ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر، ۵۴ هزار مترمربع آسفالت معابر خاکی، ۳۱ هزار مترمربع ترمیم نوار‌های حفاری و لکه‌گیری و ۲۱۵ مترمربع روکش آسفالت انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بیرجند گفت: ۲ سال گذشته در زمینه آسفالت معابر خاکی منطقه مهرشهر بیرجند تحول ایجاد کردیم به‌گونه‌ای که در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع معابر خاکی این منطقه آسفالت شده است.

او گفت: در صورت تحویل معابر از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان، در امسال تلاش ما این خواهد بود که آسفالت معابر خاکی مهرشهر را به اتمام برسانیم.

حدیدی‌نژاد گفت: امسال هم آسفالت بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع معابر شهر بیرجند را در دستور کار قرار داده‌ایم؛ البته گرانی قیر، هزینه‌های آسفالت معابر را افزیش داده اما همه تلاش ما این است که به منظور رفاه شهروندان آسفالت معابر شهر را با قوت ادامه دهیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری بیرجند از اختصاص ۴۱۴ تن قیر رایگان در پارسال به شهرداری بیرجند خبر داد و گفت: درخواست ما این است با توجه به اینکه معابر خاکی زیادی در برخی مناطق شهری داریم و همچنین با توجه به محدودیت اعتبارات شهرداری، سهمیه بیشتری از قیر رایگان در امسال به شهرداری بیرجند اختصاص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.