حزب الله: هیچ قدرتی در جهان اجازه خدشه دار کردن توانایی مقاومت را ندارد

رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد که مقاومت در راه خود ثابت قدم است و هیچ قدرتی در جهان اجازه خدشه دار کردن قدرت مقاومت را ندارد.

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنرانی خود در مراسمی اظهار کرد که امروز برخی کشور‌ها با کینه ورزی، تمام توانایی‌ خود را برای مقابله با نیرو‌های مقاومت به کار می‌گیرند و دلیل آن قوی‌تر شدن روز به روز نیرو‌های مقاومت و ثابت قدمی در مسیر خود است که به جامعه‌ای قوی، محکم، منسجم و متحد تبدیل شده است.

به گزارش المنار، صفی الدین در ادامه درباره دلیل وحشت صهیونیست‌ها از حزب الله گفت: «چون ما به مقاومتی که از آینده‌ای روشن برای فلسطین و بیت المقدس و آزادی آن‌ها صحبت می‌کند، تبدیل شده ایم و این باعث رسوخ کردن وحشت به قلب و ذهن صهیونیست‌ها شده است.»

او همچنین تاکید کرد که تجربه به نیرو‌های مقاومت آموخته است که تا زمانی که در راه خود ثابت قدم بوده و با آگاهی و قدرت ادامه می‌دهند، هیچ قدرتی در جهان اجازه خدشه دار کردن قدرت و توانایی مقاومت را ندارد.

این مقام حزب الله به انتخابات پیش روی لبنان پرداخت و خاطرنشان کرد که همه مردم وفادار به مقاومت در انتخابات آتی پارلمان شرکت خواهند کرد تا ادعاها، دروغ‌ها و توهمات درباره حزب الله باطل شود و مانند ۴۰ سال گذشته، نیرو‌های مقاومت، قوی و نیرومند به ساختن جامعه‌ای مقاوم ادامه می‌دهند.

 صفی الدین همچنین خاطرنشان کرد: درمانده‌ها و بازنده‌هایی که امروز شعار جدیدی را مطرح می‌کنند که مقاومت را هدف قرار داده و از طریق انتخابات پارلمانی قصد دارند به حزب‌الله آسیب رسانند، به خوبی می‌دانند که نتیجه انتخابات به نفع آن‌ها نخواهد بود و کسانی که آن‌ها را مشغول کرده اند به خوبی می‌دانند که انتخابات فرصت مناسبی برای مقابله با حزب الله نیست. این روش‌ها و تلاش‌ها ناموفق و اسفبار است و به همین دلیل وقت تلف می‌کنند و با دروغ پراکنی به مردم می‌خندند.

او به همه لبنانی‌هایی که به شعار‌های انتخاباتی پیروان سفارت‌های آمریکا و عربستان  و برخی از سفارت‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس گوش می‌دهند، نسبت به فریب کاری رسانه‌ای و با هدف تحت تاثیر قرار دادن احساسات مردم با مطالب دروغین، هشدار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار