بازرسی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ انبار کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۸۶۹ مورد بازدید و بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در استان انجام شد.

فرزاد سردار زاده گفت: از مجموع بازرسی‌های انجام شده از انبار‌های استان طی سال گذشته ۴۳۳ مورد آن در قالب گشت مشترک با نیروی انتظامی و مابقی به همت بازرسان سازمان صمت انجام شده است.

او می گوید: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده ۳۲۹ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۸۹ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان می گوید: بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به منظور بررسی وضعیت و حصول اطمینان از رعایت الزامات و ضوابط ابلاغی از جمله ثبت انبار در سامانه جامع انبار‌ها انجام می‌شود.

سردارزاده گفت: در مجموع سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار و ۶۵ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان از بازار استان انجام که منجر به احراز چهار هزار و ۳۲۹ مورد تخلف شد.

به گفته او، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۳۶۷ میلیارد و ۳۹۳ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۶۴ ریال بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش داشته است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب و گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.