خداپرست:

نقش کارگران فارس در دوران دفاع مقدس تبیین شود

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: نقش کارگران استان در دوران دفاع مقدس باید تبیین و به جامعه نشان داده شود.

وحید خداپرست در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر لزوم پررنگ‌تر شدن فلسفه ایثار و شهادت گفت: ضروری است که کاستی‌های شکل گرفته در این خصوص جبران شود.

او گفت: تحقیق، شناسایی، جمع‌آوری، نگهداری و تدوین آثار مکتوب و غیرمکتوب فرهنگی، تاریخی، هنری و علمی دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین وظایف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این مرکز انجام می‌شود و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مسیر گام بردارند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: همراهی مثال زدنی در جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت در سطح استان فارس برقرار است که می‌توان از این ظرفیت برای نشر ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس بهره گرفت.

خداپرست گفت: بازدید از موزه دفاع مقدس می‌تواند از بهترین برنامه‌های هفته کار و کارگر سال ۱۴۰۱ باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز در این دیدار، شغل و کسب و کار را هویت بخش دانست و گفت: رفع مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی امر مهمی است که باید به جد دنبال شود.

سردار سعید کوشکی جهرمی گفت: گسترش سرمایه اجتماعی نظام، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است که باید در راستای تحقق خواست مردم بیش از پیش تلاش و پیگیری انجام شود.

او دفاع از حقوق کارگران و حمایت از کارآفرینان را امر مهمی عنوان کرد و گفت: تلاش و مجاهدت در سنگر اقتصادی امر مقدسی است که باید همگان در این مسیر قدم بردارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این انتظار از دستگاه‌های اجرایی می‌رود که کارکنان ایثارگر مورد توجه قرار گیرند و همواره احترام آنها حفظ شود.

کوشکی همچنین به انتشار کتاب فارس در دفاع مقدس اشاره و گفت: نقش کارگران فارس در دوران مقدس باید به جامعه نشان داده شود که می‌توان در انتشار جلد دوم این کتاب این مسئله محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار