معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی عنوان کرد

بهره‌مندی بیش از یک و نیم میلیون نفر از سفره افطار حرم امام رضا (ع)

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیون نفر مهمان سفره افطاری در حرم رضوی شدند.

امین بهنام گفت: از این تعداد یک میلیون و ۱۳۷ هزار نفر روزه‌دار با توزیع بسته‌های افطاری ساده در صفوف نماز جماعت مغرب و عشاء حرم مطهر پذیرایی شدند.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: ۱۰۰ هزار نفر نیز در ۲ وعده افطار و سحر مهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) شدند. همچنین از یازدهم ماه رمضان سفره‌های افطاری با توجه به شرایط آب و هوایی در صحن امام حسن مجتبی (ع) پهن شد و در مجموع ۴۶ هزار نفر تا پایان این ماه مبارک، در این صحن بر سر سفره پر برکت حضرت رضا (ع) مهمان شدند.

او گفت: با مشارکت مواکب امام رضایی نیز سفره‌های افطاری ساده در ماه رمضان در باب الکاظم (ع) و باب الهادی (ع) گسترده و در مجموع از ۶۶ هزار نفر و ۱۵۲ هزار روزه‌دار با توزیع افطاری ساده در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، جنب مسجد صدیقی‌ها و خیابان مرحوم آیت الله واعظ طبسی پذیرایی شد.

به گفته او، ۶۹ هزار وعده افطاری نیز توسط خادمان آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع گشته و با مشارکت خیریه امام صادق (ع) از ۴۴ هزار نفر در رمضان امسال در مدارس حاشیه شهر میزبانی شده است. 

بهنام گفت: ۵۱ هزار بسته افطاری ساده نیز از سیزدهم ماه مبارک رمضان در بین منازل مردم در مشهد توزیع شد.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: ۲۰۰ هزار بسته متبرک نیز در بین نمازگزاران حاضر در مراسم نماز عید سعید فطر حرم مطهر پخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.