اسبقیان:

ایران بهترین کشور برای تاسیس آکادمی پارالمپیک است

اعضای هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی رشته‌های ورزشی ویلچری و قطع عضو با شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین دیدار کردند.

شروین اسبقیان در دیدار با اعضای هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی رشته‌های ورزشی ویلچری و قطع عضو گفت: ما برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنیم و آن چیزی جز رسیدن ورزشکاران نقص عضو به موفقیت نیست. در کشور ما توجه ویژه ای به ورزش های نقص عضو می شود و ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی و پارالمپیک افتخارات خوبی را کسب کرده اند.حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دیروز نیز اعلام کرد که ایران بهترین کشور برای تاسیس آکادمی بین المللی ورزش های نقص عضو است و این ظرفیت در کشور ما وجود دارد که به نحو شایسته ای آن را تاسیس کرده و از این طریق بتوانیم به آیوا کمک کنیم.

قرار است مسابقات اسکی در ایران برگزار شود و امیدوارم باب فتحی باشد برای میزبانی رشته هایی چون وزنه برداری، تیراندازی و ورزش های تیمی مانند والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر و ما حاضریم هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی رشته‌های ورزشی ویلچری و قطع عضو ۲ روز پیش به کشورمان سفر کرده و با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. آن ها امروز نیز در فدراسیون جانبازان و معلولین با شروین اسبقیان رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار