فرزند شهید حرم مطهر رضوی مرزیار افتخاری شد

با حکم فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، فرزند حجت الاسلام صادق دارایی از شهدای حرم رضوی به عنوان مرزیار افتخاری منصوب شد.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی  با حضور در منزل شهید دارایی در مشهد، حکم مرزیاری افتخاری را به طا‌ها دارایی به همراه لباس مرزبانی به او اهدا کرد.

سرهنگ محمود پارسافر در جریان اعطای این حکم گفت: از امروز فرزند شهید دارایی به عنوان کوچکترین عضو افتخاری مجموعه مرزبانی شناخته می‌شود.

او گفت: امنیت این مرز و بوم مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم علاوه بر تکریم خانواده عزیز شهدا، ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: امروز لباس مرزبانی بر تن فرزند شهید دارایی پوشانده شد و فرزند گرامی این شهید گرانقدر نیز ادامه دهنده راه مقدس پدر در پاسداری از مرز‌های فرهنگی و اعتقادی خواهد بود.

یک فرد فریب خورده تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی، که از فعالان فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند، حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

حجت الاسلام اصلانی، از مصدومان این حادثه تروریستی در همان روز حادثه به درجه رفیع شهادت نایل شد و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند که حجت الاسلام پاکدامن به وضعیت پایدار رسید و بهبود یافت، اما حجت‌الاسلام دارایی یکی دیگر از روحانیان مضروب بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.