ارسال ۲۶۰ اثر از کرمان به دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) گفت: به دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) از استان کرمان ۲۶۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

حامد شجاعی باغینی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با هدف شناسایی و شبکه سازی خادمان رسانه‌ای و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به ویژه رسانه‌های نوین، شبکه سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی برگزارمی شود.

او می‌گوید: کانون خبروفضای مجازی استان کرمان به لحاظ کیفیت تولید خبر رتبه اول کشور را دارد و در یکسال گذشته بیش از ۴ هزار اثر تولیدی در قالب خبر، عکس نوشته، نماهنگ، کلیپ، موشن گرافی، استوری با موضوع امام رضا (ع) و با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان کرمان توسط خادمیاران رسانه‌ای تولید و منتشر شده است.

شجاعی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش‌های رسانه‌های صوتی، رسانه‌های تصویری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، عکس و گرافیک، با موضوع سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی برگزار می‌شود.

به گفته او، استان کرمان بعداز خراسان رضوی، تهران، اصفهان. رتبه چهارم را در تعداد آثار ارسالی دارد.

شجاعی گفت: همچنین محصولات رسانه‌ای در خصوص مکتب شهید سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) هم از دیگر موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش می‌شود که خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان آثار شاخص زیادی در این بخش ارائه کردند.

او می‌گوید: در اولین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم کشور در بخش خبر شد ابراز امیدواری کرد که با توجه به تعداد زیاد آثار ارسالی در دومین جشنواره نسبت به پارسال ان شاالله امسال هم شاهد موفقیت و کسب رتبه‌های برتر خادمیاران و اصحاب رسانه استان در جشنواره باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار