رویکرد دولت سیزدهم انقلابی و جهادی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گفتمان دولت سیزدهم انقلابی است و می‌تواند با شکستن حصار‌ها و رویکرد جهادی و انقلابی عرصه را برای خدمت به آحاد مردم مهیا کند.

بهرام ستاری  گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که مدیران همواره باید آن را به یاد داشته باشند و هرگز اجازه ندهند که حق و باطل با هم یکی شود.

وی می گوید: حقایقی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید ضمن تبیین در جامعه، از پنهان کردن آن‌ها جلوگیری شود، همچنین نعمت جمهوری اسلامی قابلیت معرفی به عنوان الگوی سایر جوامع را دارد و همه وظیفه شرعی و قانونی دارند در راستای بیان حقایق نظام تلاش کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به عظمت انقلاب جمهوری اسلامی بیان کرد: باید در جهاد تبیین، دشمن شناسی به خوبی دیده شود چراکه جهاد تبیین با بیان حقایق و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود که با توجه به این موضوع، مدیران و مسوولان نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

ستاری گفت: ملت ایران همواره در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم بوده و با بصیرت عمل کرده‌است بنابراین نباید اجازه داد با کوتاهی و سستی در امور شهروندان، حقوق مردم تضییع شود.

طی حکمی از سوی "فرهاد زیویار" استاندار لرستان " محمد مرادی کفراج " به عنوان فرماندار شهرستان کوهدشت منصوب شد، محمدی کفراج اهل شهرستان دلفان لرستان و کارشناس ارشد امنیت ملی مرکز مطالعات امنیت ملی پایدار می‌باشد که جایگزین سیروس ابراهیمی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار