ایجاد پنجره واحد برای تسهیل سرمایه‌گذاری در شیراز

شهردار شیراز گفت: ایجاد پنجره واحد مدیریت شهری در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در این کلانشهر دنبال می‌شود.

سید احسان اصنافی در نخستین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز بر حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید و گفت: برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری تدابیری اندیشیده شده است.

به گفته او، شیراز با امامزادگان واجب‌التعظیم و لقب سومین حرم اهل بیت (ع)، سومین مقصد زیارتی در ایران اسلامی است که در کنار آن گردشگری تاریخی و میراثی با اماکن چند هزارساله بر پیشانی شهر متبلور است.

شهردار شیراز گفت: با داشتن شعرای بزرگی همچون حافظ و سعدی، گردشگری ادبی و وجود صنایع دستی و هنرمندان شهیر، گردشگری هنری در کنار گردشگری طبیعی خودنمایی می‌کند.

اصنافی گفت: شهر شیراز به‌عنوان قطب پزشکی در تمام ابعاد این حوزه حرف‌های بسیاری داشته و نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح منطقه و دنیا شناخته شده است.

او در ادامه گفت: موقعیت جغرافیایی شهر شیراز، مجاورت با آب‌های آزاد، دسترسی به فلات مرکزی ایران و غیره، سبب شده این شهر از دیرباز به عنوان بارانداز کشور دیده شود.

شهردار شیراز گفت: در این همایش در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بویژه در حوزه شهری به گفتگو خواهیم نشست و فرصت‌ها و موانع را در کنار هم دیده تا شاهد بهبود سرمایه‌گذاری در شهر باشیم.

اصنافی همچنین گفت: ایجاد پنجره واحد مدیریت شهری در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، بررسی نقش مراکز دانش بنیان در توسعه سرمایه‌گذاری و شاخص‌های ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری در شیراز از مهم‌ترین موضوعات و محور‌های اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار