نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

سفر رییس جمهور موجب وحدت مضاعف مردم استان می‌شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفر رییس جمهور موجب وحدت و هم‌ افزایی بیشتر مردم استان می‌شود.

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی، استانی مرزی و متشکل از اقوام مختلف است حضور رییس جمهور وحدت مردم این استان را بیشتر می‌کند.

آیت الله مجتهد شبستری می گوید: یکی از اقدامات مثبت دولت سفر‌های ایشان به استان‌های مختلف کشور، آشنایی با مشکلات و مسایل مختلف آنهاست بنابراین این سفر رییس جمهور به استان نیز می‌تواند آثار و برکات خوبی داشته باشد.

آیت الله مجتهد شبستری گفت: ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم از خانواده‌های معظم شهدا گرفته تا صاحبان صنایع و کارگران بدون تردید اثر روانی مثبتی بدنبال داشته و مردم احساس خوشایندی می‌کنند که از نزدیک با یک مسوول عالیرتبه گفتگو کرده و این حرکت و اقدام از شاخصه‌های مسوول در نظام اسلامی است.

اینکه دولت سیزدهم فاصله بین خود و مردم قایل نمی‌شود و برای حل مشکلات حضور میدانی دارد، نکته‌ای مثبت در کارنامه فعالیتش محسوب می‌شود.

آیت الله مجتهد شبستری گفت: قطعا در این سفر نیز از کارخانه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بازدید کرده و بدنبال این بازدید‌ها بودجه‌های لازم برای آن‌ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امید می‌رود این سفر منشا خیر و برکت برای مردم استان باشد و مشکلات موجود به همت قدم مبارک رییس جمهور حل شده و بودجه‌های لازم نیز اختصاص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.