رکورددار ملی پرش از ارتفاع نیز به حال خود رها شد

رکورددار ملی ماده پرش ارتفاع به تنهایی و بدون دریافت هیچ گونه حمایتی برای شرکت در مسابقات برنامه ریزی می کند.

 کیوان قنبرزاده  رکورددار ملی ماده پرش ارتفاع کشورمان گفت: هیچ حمایتی از من صورت نمی گیرد و  برای یک سال دیگر هم برنامه ای در نظر گرفته نشده است. چند مسابقه اخیر به دلیل مصدومیت در فرم خوبی نبودم. به نظرم انتقادها از عملکردم طبیعی است اما با برنامه ریزی دوباره می توانم رکوردم را بهبود ببخشم. حمایتی از هیچ شخصی و ارگانی نیست و  به تنهایی  کارهای خود  را  برای مسابقات انجام  می دهم. 

کیوان قنبرزاده در مسابقات قهرمانی کشور با ثبت رکورد  ۲.۱۵ متر توانست قهرمان پرش ارتفاع شود اما رکورد شخصی اش ۲.۲۶ متر است که تاکنون ورزشکاری نتوانسته این رکورد را جابه جا کند.


بیشتر بخوانید


قنبرزاده گفت: تعویق بازی‌های آسیایی خبر بدی برای ما ورزشکاران است، زیرا هر چقدر مسابقات با تأخیر صورت می‌گیرد عملکرد ورزشکاران زیر سوال می‌رود و این نکته منفی هم برای ما و هم فدراسیون دو و میدانی است. با توجه به اینکه  امسال اردو خاصی از طرف فدراسیون برای من در نظر گرفته نشده، تمام برنامه فعلی من به موفقیت در کشورهای اسلامی معطوف شده است تا بتوانم در آنجا هم رکورد خوبی بر جای بگذارم و هم یک مدال خوش رنگ به دست بیاورم. 

بازی های آسیایی هانگژو  به علت همه گیر شدن ویروس کرونا در چین به تعویق افتاد و قرار است به زودی تاریخ جدید این مسابقات اعلام شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی مصدوم شده چطوری میخواد بازم رکورد شکنی کنه
آخرین اخبار