امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳ هزارو ۵۲۷ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر استان اصفهان به سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ امسال خبر داد.

علی محمدهاشمی گفت: در ماه گذشته در ۲۷۵ حادثه، سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان امدادرسانی شد که۲۲۵ نفر در این حوادث نجات یافتند که از این تعداد، ۶۴ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته او در این مدت با ارائه خدمات امدادی به ۱۲۴ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، این حوادث بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند، برای امدادرسانی به این حوادث در اردیبهشت امسال یک هزار و ۶۹۶ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۶ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۴۶ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در این مدت ۱۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شد ضمن اینکه شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر در خدمت شهروندان است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با این شماره تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پست امداد و نجات مستقر در محل یا جاده مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.