مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۳ هزار و ۶۴۵ مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

قاسم قاسمی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از ۳۶۴۵ متر مربع از اراضی ملی استان را رفع تصرف کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی: گفت : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ با اجرای ۵ مورد عملیات رفع تصرفات فوری و ۱ مورد اجرای احکام قضایی (تخلیه منزل سازمانی) موفق به باز پس گیری حدود ۳۶۴۵ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال شده است.

 قاسم قاسمی گفت : از این ۵ مورد، ۱ مورد رفع تعرض فوری در شهرستان بجنورد به مساحت ۳۰۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال، ۱ مورد رفع تعرض فوری در شهرستان گرمه به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال، ۱ مورد رفع تعرض فوری شهرستان شیروان به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و به ارزش تقریبی ۱ میلیارد ریال، ۱ مورد رفع تعرض فوری شهرستان راز به مساحت ۱۵۰ مترمربع به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال و ۱ مورد رفع تعرض فوری شهرستان اسفراین به مساحت ۱۰۰ مترمربع به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال است که در هر ۴ عملیات، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

او افزود :  ۱ مورد دیگر نیز اجرای دستور قضایی در مورد تخلیه منزل مسکونی در شهرستان بجنورد به مساحت ۹۵ مترمربع بود که اقدامات لازم در این زمینه نیز صورت گرفت.

 

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.