اخبار انتظامی استان قزوین؛

احتکار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو آرد /اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج  گفت: ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان ۲ واحد صنفی در شهر آوج که اقدام به احتکار مقادیر قابل توجهی آرد خبازی کرده بودند را شناسایی کردند.

 ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان سازمان صمت و تعزیرات به واحد‌های صنفی شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن‌ها ۶۶ کیسه آرد احتکار شده به وزن ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ واحد پلمپ شده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین در شهر بیدستان، بررسی صحت و سقم موضوع، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

 ماموران با رصد اطلاعاتی دقیق محل نگهداری موتور سیکلت را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند، که در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در راستای برخورد و مقابله هنجارشکنان به ویژه فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز به اجرا در آمد.

تیم‌های عملیاتی از ماموران با اخذ دستور قضائی به صورت محله محور این طرح را اجرائی کرده و موفق شدند، ۵ خرده فروش و ۱۴ معتاد متجاهر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کشف تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین به همراه هزار و ۷۱۹ گرم مواد و ۳ هزار و ۲۵۰ حبه قرص مخدر از ذیگر توفیقات این عملیات بود، خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی و یک واحد صنفی متخلف در این خصوص پلمپ شد.

کشف ۳۶ راس گوسفند قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری آبگرم حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل گوسفند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۳۶ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.